دیدار فرمانده و کارکنان پدافند هوایی جنوب غرب ارتش با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز به مناسبت سالروز تشکیل پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرمانده و تعدادی از کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب غرب دیدار کرد.
کد خبر: ۶۱۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ - 02September 2023

دیدار فرمانده و کارکنان پدافند هوایی جنوب غرب ارتش با نماینده ولی فقیه در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز امروز به مناسبت سالروز تشکیل پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرمانده و تعدادی از کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب غرب دیدار کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: اقتدار نیروهای مسلح موجب یأس و نا امیدی دشمنان شده است. دشمن شبانه روز و بی وقفه در حال تلاش برای جلوگیری از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و مهمترین مسأله برای دشمن پسرفت و کاهش قدرت نیروهای مسلح است.

موسوی فرد گفت: دشمنان تلاش دارند که فرهنگ مقاومت را در بین ملت ایران مخصوصا جوانان از بین ببرند اما این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

امام جمعه اهواز در ادامه افزود: قوی شدن باعث مأیوس شدن دشمن می‌شود و مأیوس شدن دشمن زمینه را برای قوی شدن جمهوری اسلامی ایران فراهم می‌آورد، برای قوی شدن ظرفیت های فراوانی داریم که یکی از این ظرفیت ها وحدت آحاد ملت و اقشار جامعه است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه باید امید آفرینی را در دستور کار قرار دهیم، گفت: ترویج نگاه خوشبینانه به آینده یکی از ضروریات است و در این راستا دشمن تلاش می‌کند مردم را نسبت به آینده ناامید کند و در این راستا از همه ابعاد از جمله جنگ شناختی استفاده می‌کند.

در ابتدای این دیدار فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب غرب گزارشی از آخرین اقدامات و دستاورذهای این یگان را ارائه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها