پیام فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا به مناسبت روز پدافند هوایی

در پیام امیر بیدادی آمده است: دلاور مردان تیزبین پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران در صیانت از هوافضای کشور و آسمان ولایت «والحافظان لحدود الله» و برای ملت «حصون الرعیه» هستند.
کد خبر: ۶۱۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ - 02September 2023

پیام فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا به مناسبت روز پدافند هواییبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ ستاد «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا امروز به مناسبت روز پدافند هوایی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است؛

دلاور مردان تیزبین پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران در صیانت از هوافضای کشور و آسمان ولایت «والحافظان لحدود الله» و برای ملت «حصون الرعیه» هستند و تلاش می‌کنند تا پرچم عزیز کشورمان بر قله‌های تعالی به عزیزترین شکل به اهتزاز درآید.

دشمن از چنین ارتشی که مجهز به قدرت خود اتکا و درون‌زاست و درس آموز مکتب اباعبدالله الحسین (ع) است، هراس دارد. نیروی پدافند هوایی با انجام ماموریت‌های دائمی بدون وقفه و حراست ۲۴ ساعته از آسمان کشور، برگزاری انواع تمرینات و رزمایش‌ها در مقیاس‌های مختلف در طول سال و نوسازی تجهیزات و تربیت و آموزش کارکنان متخصص، ماهر و متعهد و همچنین پیروی از فرامین ولایت فقیه از آماده‌ترین نیروها از لحاظ سامانه‌ای و نیروی انسانی است.

اینجانب از خداوند متعال برای همه این سربازان گمنام که با چشمانی باز امنیت آسمان کشور را امن می‌کنند عاقبت بخیری و تندرستی را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها