فرماندار هشترود؛

یادمان شهدای گمنام شهرستان هشترود هرچه سریع‌تر تکمیل شود

«پاشایی» گفت: 3 شهید گمنام چندین سال است که در شهرستان هشترود دفن شده‌اند و هیچ گونه یادمانی ندارند و شهرداری امسال کارهای عمرانی را انجام داده و از این رو درخواست می‌شود هرچه سریع‌تر یادمان شهدای گمنام تکمیل شود.
کد خبر: ۶۱۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹ - 02September 2023

یادمان شهدای گمنام شهرستان هشترود هرچه سریع‌تر تکمیل شودبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «ابوالفضل پاشایی» فرماندار هشترود، امروز در یادواره شهدای کارمند شهرستان هشترود و تجلیل از خانواده‌های شهدای کارمند  با بیان اینکه یادواره شهدا ارج نهادن به فداکاری شهدا است و در این یادواره‌ها شهدا به نسل جوان معرفی می‌شود، اظهار داشت: قشر جوان و نوجوان تنها خاطرات شهدا را شنیده اند و ما باید بتوانیم این اثرات ماندگار را در جامعه ایجاد کنیم.

پاشایی افزود: 3 شهید گمنام چندین سال است که در شهرستان هشترود دفن شده‌اند و هیچ گونه یادمانی ندارند و شهرداری امسال کارهای عمرانی را انجام داده و از این رو درخواست می‌شود هرچه سریع‌تر یادمان شهدای گمنام تکمیل شود.

سرهنگ پاسدار «حسین محمدی» فرمانده سپاه ناحیه هشترود هم با بیان اینکه تا زمانی که در راه و مسیر شهدا و ولایت قدم بر می‌داریم به این انقلاب و نظام خدشه‌ای وارد نخواهد شد گفت: ما در یادواره شهدا به دنبال ترویج فرهنگ قدردانی و سپاس از شهدای گرانقدر هستیم و باید با گسترش فرهنگ شهید و شهادت، جوانان را در مسیر سبک زندگی اسلامی قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار