رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد؛

لزوم اطلاع‌رسانی هوشمندانه در آموزش و پرورش

«موسوی» بر اطلاع‌رسانی به موقع و هوشمندانه در آموزش و پرورش تأکید کرد.
کد خبر: ۶۱۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ - 02September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «سید ولی موسوی» رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امروز در دیدار رئیس و کارشناسان اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، اظهار داشت: در عصر ارتباطات و اطلاعات، روابط عمومی در آموزش و پرورش رسالت خطیری بر عهده دارد که تقویت جایگاه آن مستلزم باورمندی مدیران است.

وی با بیان اینکه اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استان خراسان رضوی کارنامه درخشانی در دولت سیزدهم در حوزه اطلاع‌رسانی و تعامل با رسانه‌ها داشته است، افزود: خوشبختانه با تعامل، همدلی و هماهنگی خوبی که در اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این استان وجود دارد شرایط برای پویایی و بالندگی آموزش و پرورش بیش از پیش فراهم می‌شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهبرد روابط عمومی، جریان‌سازی و اقناع‌سازی افکار عمومی است که در این راستا نیاز است روابط عمومی‌ها در آموزش و پرورش به دانش روز و علم ارتباطات مجهز باشند و تجهیزات و امکانات لازم نیز برای آنان فراهم شود.

موسوی تشکیل شورای اطلاع‌رسانی برای نخستین بار در آموزش و پرورش استان، شهرستان‌ها و مناطق برای انسجام‌بخشی در حوزه اطلاع رسانی، تعامل سازنده با مجموعه رسانه‌ها و تشکیل شبکه اطلاع‌رسانی در فضای مجازی را از اقدامات اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وی همچنین از فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌ و تعلیم و تربیت در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و ابراز داشت: امیدواریم با تبادل تجربیات و همکاری روابط عمومی‌ها در آموزش و پرورش، شاهد رشد و ارتقاء روابط عمومی به جایگاه واقعی خود در نظام تعلیم و تربیت باشیم.

موسوی تلاش برای تغییر ساختار روابط عمومی‌ها در دولت را یک ضرورت برای مقابله با جنگ نرم دشمنان برشمرد و گفت: کمبود نیروی انسانی در ادارات روابط عمومی و مستقل نبودن چارت روابط عمومی‌ها در ادارات شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش نیازمند بازنگری است که امید می‌رود در دوران جدید مدیریتی در سطح وزارت این مهم اصلاح شود.

«حسین محمدزاده» رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی نیز با ابراز خرسندی از این دیدار، گفت: کارآمدی و موفقیت هر دستگاهی به عملکرد روابط عمومی آن دستگاه بستگی دارد که با توجه به نقش تأثیرگذار آموزش و پرورش در جامعه، نقش روابط عمومی در اقناع‌سازی افکار عمومی تعیین کننده است.

وی از آمادگی اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی برای همکاری با آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در راستای تولیدات رسانه‌ای و‌ اجرای برنامه‌های مشترک خبر داد و متذکر شد: تبادل تجربیات و استفاده از ظرفیت‌های مشترک، گام مهمی برای ارتقاء جایگاه روابط عمومی در آموزش و پرورش است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با بیان اینکه در استان خراسان رضوی ۵۹ منطقه آموزش و پرورش وجود دارد، خاطرنشان کرد: تعامل خوبی با صدا و سیما و رسانه‌ها وجود دارد و فعالیت‌های آموزش و پرورش به خوبی منعکس می‌شود.

محمدزاده توجه به تولیدات هنرجویان هنرستانی را یک اصل مهم در آموزش و پرورش استان خراسان رضوی برشمرد و گفت: با توجه به اهمیت مهارت‌آموزی، اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اهتمام ویژه‌ای به این امر مهم دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها