استاندار اردبیل:

تأمین مسکن نیازمندان گامی مهم در توانمندسازی جامعه هدف است

استاندار اردبیل گفت: اگر مشکل مسکن خانوارهای مددجو برطرف شود، گام مهمی برای توانمندسازی آنها برداشته شده است.
کد خبر: ۶۱۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ - 03September 2023

تأمین مسکن نیازمندان گامی مهم در توانمندسازی جامعه هدف است

 به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سید حامد عاملی استاندار اردبیل  در چمع خبرنگاران، با اشاره به ضرورت دیدار و دلجویی از اقشار آسیب‌پذیر، اظهار داشت : همنشینی با خانوارهای نیازمند موجب زمینه‌سازی برای بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های موجود در حوزه خیر و احسان و ایجاد فرصت‌های جدید در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه هدف کمیته امداد می‌شود.

وی با بیان اینکه شکل‌گیری همت همگانی در حوزه رسیدگی به نیازمندان همواره باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: اقشار آسیب‌پذیر با مشکلات گوناگون روبه‌رو هستند که باید در این راستا هم‌افزایی‌های بسزایی صورت گیرد تا بتوانیم بخشی از گره‌های موجود در زندگی آنها را برطرف کنیم.

استاندار اردبیل گفت: باید تمهیدات لازم برای تهیه منزل مناسب و مقاوم برای خانوارهای بی‌بضاعت با عائله زیاد به کار گرفته شود.

عاملی با بیان اینکه اگر مشکل مسکن این خانوارها برطرف شود، گام مهمی برای توانمندسازی آنها برداشته شده است، افزود: نهضت ملی مسکن فرصت مغتنمی است که خانوارهای نیازمند می‌توانند از طریق آن صاحب خانه شوند و باید در این زمینه به مددجویان کمک بیشتری شود.

وی به کمک‌های کمیته امداد استان برای دستگیری از فقرا و محرومان جامعه اشاره کرد و ادامه داد: رفع مشکل مسکن نیازمندان باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد که کمیته امداد در این عرصه وظیفه خطیری را بر عهده دارد.

استاندار اردبیل با قدردانی از تلاش‌های خیرین در توجه به امور محرومان، بر لزوم تلاش و مشارکت همگانی برای ریشه‌کنی فقر و محرومیت در جامعه تاکید کرده و در زمینه رفع مشکلات اساسی و تهیه لوازم خانگی ضروری برای آنها قول مساعد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار