مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل:

پیشرفت ۶۵ درصدی ۴۰۱ واحد مسکن مددجویی در دست ساخت اردبیل

حسین‌نژاد گفت: ۴۰۱ واحد مسکن احداثی کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری بنیاد مستضعفان در این استان پیشرفت بالای ۶۵ درصد دارد.
کد خبر: ۶۱۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ - 03September 2023

پیشرفت ۶۵ درصدی ۴۰۱ واحد مسکن مددجویی در دست ساخت اردبیلبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد مدیرکل  کمیته امداد امام خمینی (ره) در جلسه شورای مدیران که شامگاه (شنبه) در سالن جلسات کمیته امداد اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: همکاران به موقع و با انگیزه‌ای معنوی در نمازهای یومیه و جماعت حاضر می‌شوند و با حضور باشکوه خود سعی می‌کنند برپایی نمازهای جماعت و سایر برنامه‌های مناسبتی و معنوی را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: به جرأت می‌توان گفت همه کارکنان کمیته امداد متشرع و مقید به انجام تکالیف دینی و مذهبی هستند و به همین خاطر در انجام مسئولیت‌ها و مأموریت‌ها نیز وظایف خود را متعهدانه انجام می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: به دور از ابهام و مسائل حاشیه‌ای، تیم مدیریتی کمیته امداد و پرسنل این مجموعه در سنگر خدمت به مردم و پاسخگویی به مراجعین قرار دارند و سعی بر این است تا بر مبنای خرد جمعی کارها را به شکل مناسب و شایسته به پیش ببریم.

حسین‌نژاد افزود: انتظار این است تا در این مجموعه ارزشی و معنوی بی‌تفاوتی‌ها در انجام مسئولیت کنار گذاشته شده و همه مدیران و مسئولان در سطح استان و شهرستان تلاش کنند تا روزانه حداقل یک گره از مشکلات خانواده‌های تحت حمایت را باز کنند. هفته اول مهرماه جشن خودکفایی دو هزار مددجو برگزار شده و تجلیلی شایسته از فعالان این حوزه انجام می‌شود.

وی گفت: در کنار برگزاری این جشن، قرار است برنامه اعلام عمومی اتمام ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن مددجویی با همراهی بنیاد مستضعفان را شاهد باشیم که در حال برنامه‌ریزی برای دعوت از رئیس بنیاد مستضعفان هستیم. حوزه‌های حمایت و سلامت خانواده و اشتغال و خودکفایی باید هر چه سریع‌تر آمار مددجویان خودکفا شده را ارائه کرده تا به صورت دقیق برنامه‌ریزی‌ها در این حوزه انجام شود. در حوزه اشتغال و اجرای طرح ساخت مسکن هیچ‌گونه کم‌کاری و قصور قابل گذشت نیست و مسئولان امر باید به موقع هم در حوزه مسکن و هم اشتغال به تکالیف و تعهدات تعیین شده عمل کنند.

مدیرکل  کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن به هیچ وجه نام متقاضیان تحت حمایت کمیته امداد از لیست حذف نمی‌شود و قرار است کمیته امداد در مورد آورده اولیه آنها تدبیری مناسب بیندیشد تا گره به وجود آمده رفع شود. انتظار این است که مددجویان ثبت‌نام شده در نهضت ملی مسکن آورده اولیه خود را واریز کنند اما اگر واریزی نیز نداشته باشند، اسم آنها از لیست نهضت ملی مسکن حذف نخواهد شد.

وی اطلاع‌رسانی دقیق، صحیح و شفاف را در این حوزه یادآور شد و گفت: انتظار می‌رود با تدبیری مناسب و معقول در ساخت مسکن شهری و روستایی خانواده‌های تحت حمایت اقدامات مناسبی انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار