رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم:

پیاده روی جاماندگان اربعین در قم برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «ذاکری» از برپایی پیاده روی جاماندگان و استقرار مواکب در بلوار پیامبر اعظم قم همزمان با شب و روز اربعین خبر داد.
کد خبر: ۶۱۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ - 03September 2023

پیاده روی جاماندگان اربعین در قم برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «محمدحسن ذاکری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در گفتگویی اظهار داشت: جایگاه زیارت اربعین در مکتب اهل بیت (ع) به عنوان یکی از نشانه‌های مؤمن و نقش آن در تمدن سازی نوین اسلامی انکارناپذیر است.

وی افزود: شور و اشتیاق وصف ناپذیر دلدادگان زیارت اربعین سید و سالار شهیدان که همه ساله پر رونق‌تر از گذشته برپا می‌شود، اردوگاهی برای تربیت و آماده سازی یاوران امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداء محسوب می‌گردد.

ذاکری با بیان این نکته که پیاده‌روی شب و روز اربعین در قم از سابقه‌ای بیش از سه دهه برخوردار است، گفت: ان شاءالله برنامه‌های اربعین حسینی در قم با حضور مواکب مردمی و تبلیغی و مشارکت خیل عظیم عاشقان حضرت اباعبدالله علیه السلام و منتظران ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به شرح زیر برگزار می‌شود.

به گفته وی راهپیمایی جاماندگان اربعین روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ شهریور، صبح تا عصر از حرم حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران در مسیر بلوارپیامبر اعظم برگزار می‌شود و مواکب نیز در همان مسیر مستقر خواهند شد.

بر اساس همین گزارش، قرائت زیارت اربعین روز چهارشنبه بعد از نماز ظهر و عصر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و شروع ویژه برنامه‌های روز اربعین در مسجد مقدس جمکران از ساعت ١٧ خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار