به گزارش دفاعپرس از قم، «مهدی قربانی کرم» مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم در گفتوگویی اظهار داشت: مرکز تماس قرارگاه مردمی اربعین قم بهصورت شبانهروزی،به راهنمایی و اعزام زائران اربعین حسینی به مراکز و موکبهای زیرمجموعه این قرارگاه در سطح استان قم مبادرت میکند.
وی افزود: در همین راستا و به منظور ارائه مناسبتر خدمات به زائران، در ۱۰ کیلومتری ورود به قم پیامک راهنمای زائر شامل ارسال ۸۲ به سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۵، تماس با سامانه ۱۳۷ و تماس با مرکز تماس قرارگاه به شماره ۰۹۹۰۳۳۴۱۱۲۰ انجام میشود.
مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم گفت: تاکنون به بیش از ۳ هزار تماس و درخواست تلفنی و ۵ هزار پیام بهصورت برخط پاسخ داده شدهاست.
قربانی کرم ادامه داد: طبق پیشبینیهای انجامشده در این استان برای اسکان ۴۰۰ هزار زائر اربعین برنامهریزی شده است. زمان استقبال از زائران و پذیرش آنان نیز از نخستین روز شهریورماه آغازشده و به مدت ۲۵ روز ادامه دارد.
وی یادآور شد: امسال علاوه بر مسجد مقدس جمکران، امامزاده جمال (ع)، منازل، مساجد و حسینیهها، مدارس و دانشگاهها و بقاع متبرک امامزادگان برای میزبانی از زائران مراسم بزرگ پیادهروی اربعین ساماندهی شدهاست.
مسئول قرارگاه مردمی اربعین ادامه داد: همه ثبتنامهای خادمان، مواکب و زائران قرارگاه مردمی اربعین قم هوشمندسازی شده و به صورت مجازی و اینترنتی انجام میشود و زائران مراسم اربعین و همشهریان میتوانند برای آگاهی از تمامی خدمات و برنامههای قرارگاه مردمی اربعین قم، از سامانه پیامکی فوق بهرهمند شوند.
انتهای پیام/