مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مازندران:

ائمه جمعه در خط مقدم «جهاد تبیین» هستند

حجت الاسلام «انتظاری» با بیان اینکه ائمه جمعه در خط مقدم جهاد تبیین هستند، گفت: ائمه جمعه امین رهبر معظم انقلاب هستند.
کد خبر: ۶۱۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ - 03September 2023

ائمه جمعه در خط مقدم «جهاد تبیین» هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد انتظاری» مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مازندران امروز در نشست با سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به در پیش بودن بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اهمیت ترویج سیره و مجاهدت شهدا و رزمندگان اسلام در میدان‌های سخت، اظهار داشت: امروز نیز باید در جنگ ترکیبی با بصیرت افزایی و هوشیاری در میدان باشیم.

وی افزود: هر چه مجاهدت، پشتکار، همدلی ووحدت ما بیشتر باشد قطعا در پاسداشت حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت موفق‌تر خواهیم بود.

حجت الاسلام انتظاری با بیان اینکه ائمه جمعه در خط مقدم جهاد تبیین هستند، اضافه کرد: ائمه جمعه امین رهبر معظم انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: امروز برای تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی قرارگاه‌های فرهنگی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمندیم که با بکارگیری از ظرفیت‌های ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های استانی و مدیریت جهادی انقلابی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بخصوص جوانان مومن و انقلابی محقق خواهد شد.

این مسئول تصریح شود: هشت سال دفاع مقدس سرمایه‌ای واقعا بی‌بدیل است و عزت و اقتدار نظام در این موضوع مهم است و تمام تلاش و مجاهدت باید برای رسیدن به تمدن اسلامی مورد تأکید امامین انقلاب صرف شود.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مازندران ریشه مشکلات را فاصله گرفتن با آثار و ظرفیت‌های دفاع مقدس بیان کرد و بر لزوم تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌ها تأکید کرد.

انتهام پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار