بازدید فرمانده لشکر ۹۲ زرهی نزاجا در خوزستان از بیمارستان صحرایی ارتش در چذابه

سرتیپ دوم ستاد «مهرداد امجدیان» از آمادگی بیمارستان صحرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در پایانه مرزی چذابه جهت مداوا و درمان زائرین اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۶۱۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ - 03September 2023

بازدید فرمانده لشکر ۹۲ زرهی نزاجا در خوزستان از بیمارستان صحرایی ارتش در چذابه

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ دوم ستاد «مهرداد امجدیان» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۹۲ زرهی نزاجا در استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران از آمادگی بیمارستان صحرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در پایانه مرزی چذابه جهت مداوا و درمان زائرین اربعین حسینی خبر داد.

وی با اشاره به این که اربعین متعلق به همه مسلمانان جهان است، اظهار داشت: نیرو‌های مسلح در جنوب غرب نزاجا این آمادگی را دارند در همه زمینه‌ها چه از نظر اسکان زائرین در موکب ها و حسینیه های شهدای ارتش هم در مرز چذابه و هم در مرز بین‌المللی شلمچه به زوار عزیز خدمات ارائه دهند.

امیر امجدیان گفت: فرزندان خدوم ملت در ارتش همچنین خدماتی نظیر مراقبت‌های اولیه، مراقبت های ویژه icu و اتاق عمل سرپایی در مرز چذابه را در بیمارستان مجهز صحرایی به مردم و زائرین ارائه می‌دهند تا زائرین بتوانند به راحتی به زیارت عتبات عالیات بروند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۹۲ زرهی نزاجا در استان خوزستان یادآور شد: نیروهای مسلح مستقر در قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا در تلاش‌اند تا خادمین خوبی برای آقا اباعبدالله الحسین (ع) و خدمتگزار مردم در این مسیر معنوی باشند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار