به همت معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

سمپوزیوم هنری «دلدار دلوار» برگزار شد

به مناسبت سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس، سمپوزیوم هنری «دلدار دلوار» در موزه شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ - 04September 2023

سمپوزیوم هنری «دلدار دلوار» برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به مناسبت سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس، سمپوزیوم هنری «دلدار دلوار» روز گذشته (یکشنبه) در موزه شهدا برگزار شد.

در این مراسم که با حضور هنرمندان برجسته شاهد و ایثارگر و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، حمید ساروخانی، رییس اداره تجسمی و نمایشی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به دور از شعارزدگی در راستای مردمی سازی اقداماتی انجام داده است که برگزاری این سمپوزیوم هنری یکی از آنهاست.

ساروخانی ادامه داد: معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت شهادت شهید رییسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس از هنرمندان شاخص شاهد و ایثارگر دعوت کرد تا به اجرای آثار خود در این خصوص بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از هنرمندان هنر‌های تجسمی، تئاتر، نقاشی، خطاطی، مجسمه سازی و کاریکاتور با حضور در این مراسم، آثار خود را برای بینندگان به نمایش گذاشتند که مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفت.

گفتنی است اجرای تئاتر خیابانی «دلدار دلوار» که از آثار برگزیده جشنواره کشوری است در این مراسم تحسین بینندگان را دربرداشت و دیگر هنرمندان هم به خلق آثاری از این قهرمان ملی پرداختند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار