سروری:

نامه رهبری عاملی برای استفاده مطلوب از فضای مجازی به نفع اسلام است

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت:این یک پیام داخلی به مسئولان، به مردم و جوانان داخل کشور محسوب می شود که عرصه فضای مجازی را باید به صورت مطلوب مدیریت کنند و حداکثر استفاده را برای بیان مظلومیت، حق و حقیقت انقلاب اسلامی و مردم در بند منطقه نسبت به نظام سلطه داشته باشند که به نظر من هر روز این اقدامات آثار خود را بهتر نشان می‌دهد.
کد خبر: ۶۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ - 08December 2015

نامه رهبری عاملی برای استفاده مطلوب از فضای مجازی به نفع اسلام است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، درباره دومین نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب، اظهار داشت: نامه مقام معظم رهبری یکی از جلوههای بسیار روشن دیپلماسی عمومی است، ایشان با استفاده از ابزارهای مختلف تلاش میکنند پیام انقلاب اسلامی را به مردم تشنه پیام عدالت و حق منتقل کنند.

وی ادامه داد: از این رو میتوان گفت این نامه یک نوع جلوه مترقی دیپلماسی عمومی است که امروز کاربردهای بسیار جدی در سطح سیاستهای خارجی کشورهای مختلف دارد، اما فکر میکنم نامه مقام معظم رهبری هرچند که یک پیام به جوانان خارج از کشور بود اما یک جهت آن به داخل کشور است از این نظر که هنر مسئولان باید تبدیل تهدید به فرصتها باشد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز دنیا تلاش میکند با فضای مجازی عرصههای مختلف را علیه انقلاب اسلامی به کار بگیرد، ادامه داد: با توجه به استبداد خبری موجود، رسانهها توجه به رخداد بزرگی مانند اربعین را حذف میکنند؛ اینجاست که رهبر معظم انقلاب ابزاری که غربیها برای به کارگیری علیه انقلاب اسلامی استفاده کردند، برای انتقال پیام انقلاب اسلامی به کار گرفتند و فضای مجازی را به شکل هنرمندانهای در اختیار پیام انقلاب گذاشتند.

وی افزود: این یک پیام داخلی به مسئولان، به مردم و جوانان داخل کشور محسوب می شود که عرصه فضای مجازی را باید به صورت مطلوب مدیریت کنند و حداکثر استفاده را برای بیان مظلومیت، حق و حقیقت انقلاب اسلامی و مردم در بند منطقه نسبت به نظام سلطه داشته باشند که به نظر من هر روز این اقدامات  آثار خود را بهتر نشان میدهد.

سروری با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد که فضای دو قطبی صلح و خشونت ایجاد کند، اظهار داشت: دشمن می خواهد کشورهای اسلامی را سنبل خشونت و کشورهای غربی را سنبل صلح قلمداد کند. فکر میکنم برونداد پیام نامه رهبری به جوانان این بود که بازی غرب را برهم زند و ماهیت فریبکارانه دولتهای غربی و مسئولان غربی را افشا کند و نشان دهد ایران کشور مدافع صلح و به دنبال انتقال حق و عدالت طلبی است. این نیز نکته بسیار حائز اهمیت بود که در پیام رهبری به خوبی به چشم میخورد و می توان آن را به عنوان یک سرمشق برای همه قرار داد.

وی گفت: همچنین این پیام نشان داد رهبر معظم انقلاب برای افکار عمومی بین المللی به ویژه جوانان برنامه دارد و تنها به یک و دو نامه ختم نمیشود بلکه بر اساس یک برنامهریزی حرکت میشود و این برنامهریزی میتواند آثار بسیار مثبتی در تغییر رفتارها و تغییر نگرشی که در غرب اسلام وجود دارد، ایجاد کند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه استانداردهای دوگانهای در غرب به وجود آمده و عملا  آن در همه عرصهها  از جمله انرژی هستهای، حقوق بشر و تروریسم میبینیم، گفت: کشوری مانند عربستان صعودی متحد نظام سلطه است به عنوان یک کشور حقوق بشری معرفی میشود و ایران که هر سال در آن انتخابات برگزار میشود و همه امور آن توسط مدرم اداره میشود به دلیل اینکه در جهت منافع غربی ها نیست هر روز علیه آن قطعنامههای ضد حقوق بشری صادر میشود؛ اینها نشان میدهد که استانداردهای دوگانهای در دنیا حاکم شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این شاهد طراحی تروریسم سیاه و سفید توسط غرب هستیم که بر اساس آن تروریسمی که علیه آنهاست را رد می کنند و میبینیم النصره که جنایتهای زیادی انجام داده یا ارتش آزاد سوریه به عنوان تروریسم های سفید و میان رو معرفی میشوند اما جریانات مردمی مانند حزبالله و حماس به عنوان تروریسیم سیاه عنوان میشوند.

سروری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فضایی برای جوانان غربی ایجاد کردند که آنها فارغ از بمباران رسانهای غرب، عرصههای استانداردهای دوگانه را به طور دقیق و مناسب شناسایی کنند و مبتنی بر آن قضاوت کنند.

 

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها