مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی تاکید کرد؛

لزوم تلاش برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی

سردار «وحیدی» بر لزوم تلاش مسئولین برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی تاکید کرد.
کد خبر: ۶۱۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ - 04September 2023

لزوم تلاش برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، جلسه ستاد گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس امروز (دوشنبه) با حضور «ابراهیمی» معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی، سردار «وحیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان و نمایندگان دستگاه های لشکری و کشوری در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.

سردار «وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته دولت به تمامی اعضا در جلسه اظهار داشت: دفاع مقدس، از ماندگارترین حماسه‌های ملت ایران بود که در سایۀ هدایت‌های حکیمانه و مدبرانۀ رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) توانست به صحنۀ بروز افتخارات، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران منجر شود.

وی تبیین و ترویج آموزه ها و معارف دفاع مقدس را باعث رشد و تعالی فرهنگ جامعه دانست و افزود: لذا دستگاه های اجرایی و نهادهای فرهنگی با اهتمام هرچه بیشتر نسبت به این موضوع اقدام کنند.

سردار وحیدی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی اظهار داشت: امیدواریم امسال برنامه‌های گرامیداشت این ایام باشکوه تر از سنوات گذشته در استان اجرا شود.

وی گفت: امسال برنامه‌های دفاع مقدس از روز(چهارشنبه) 29 شهریور تا هفتم مهر برگزار و مسئولیت اجرای برنامه ها نیز با سپاه خواهد بود.

سردار وحیدی با بیان اینکه شعار محوری چهل و سومین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس «ما متحدیم» نامگذاری شده، برنامه های گرامیداشت این هفته را اعلام کرد.

«رضا ابراهیمی» معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی نیز در ادامه اظهار داشت: دشمن امروز به دنبال تحریف دفاع مقدس است و می خواهد فرهنگ ایثار و شهادت را که باعث عزت، امنیت و اقتدار کشور می شود را تضعیف کند.

وی گفت: یکی از برنامه هایی که امسال نسبت به سال های گذشته با حساسیت بیشتر پیگیری می شود تولید محتوا و برنامه های فاخر در گرامیداشت هفتته دفاع مقدس در فضای مجازی است.

ابراهیمی تصریح کرد: لذا مجموعه صدا و سیما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه های اجرایی مکلف هستند محتوای مناسبی از حوزه فعالیت خود در خصوص گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فضای مجازی منتشر کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی تاکید کرد: کمیته های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیز سعی کنند برنامه هایی که پیش بینی و تدوین می کنند قابلیت اجرایی داشته باشد و ضمن ارسال به دبیر خانه در سامانه ستاد کل نیز ثبت کنند.

وی اظهار داشت: مسئولین توجه داشته باشند اجرای برنامه فرهنگی در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح روستا ها و دهستان های استان نیز یکی از موضوعاتی است که حتما باید به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار