مدیر مدرسه متوسطه دخترانه شاهد رضوان اهواز:

اولویت همه مدارس دخترانه باید مسئله حجاب و عفاف باشد

شیخ رباط گفت: اولویت همه مدارس دخترانه باید مسئله حجاب و عفاف باشد و این مسیر تنها با استفاده از مشاوران این حوزه میسر است.
کد خبر: ۶۱۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ - 04September 2023

اولویت همه مدارس دخترانه باید مسئله حجاب و عفاف باشد«زری عیدی شیخ‌رباط» مدیر مدرسه متوسطه دخترانه شاهد رضوان ناحیه 1 اهواز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های شاخص این مدرسه برای دختران جوان اهوازی پرداخت و اظهار داشت: رسالت ما به عنوان معلم در جنگ ترکیبی دشمن دوچندان شده است.

وی افزود: با توجه به هجمه‌های دشمنان و تمرکز آنان بر خانواده‌ها و به خصوص مسئله حجاب، دیگر نباید شاهد تعطیلی مطلق مدارس در طول سال باشیم.

شیخ رباط گفت: مدیران و معلمان مدارس دخترانه باید با تشکیل جلسات راهبردی و ایجاد کارگروه‌های مختلف نسبت به تعلیم و تربیت نوین فرزندان این مملکت بیش از پیش تلاش کنند.

این فرهنگی پیشکسوت یادآور شد: به عنوان یکی از مدارس فعال اهواز که نام متبرک شهدا را یدک می‌کشیم قصد داریم در اول مهرماه بر اساس تقویم فرهنگی جدیدی که با همکاری همکاران بسته‌ایم نسبت به انجام امورات مختلف فرهنگی پیوست درس دانش آموزان اقدام کنیم.

وی متذکر شد: اول مهرماه توام با هفته دفاع مقدس است و این تلفیق بهترین فرصت برای تولید محتوا و انجام برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، هنری و رسانه ای برای دانش آموزان عزیز است.

مدیر مدرسه متوسطه دخترانه شاهد رضوان ناحیه 1 اهواز گفت: اولویت همه مدارس دخترانه باید مسئله حجاب و عفاف باشد و این مسیر تنها با استفاده از مشاوران این حوزه میسر است.

عیدی شیخ رباط متذکر شد: امیدوارم که اولیا و مربیان دانش آموزان نیز ما را در انجام رسالت خطیرمان نسبت به فرزندان خودشان یاری برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار