پیام تبریک سرهنگ «خواست‌خدایی» در پی انتصاب معاونین جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در پیام‌هایی، انتصاب معاونین «طرح و برنامه» و «نیروی انسانی» بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۱۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲ - 04September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «سلمان خواست‌خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در پیام‌هایی انتصاب سرهنگ پاسدار «سعید صالحی» به‌عنوان معاون نیروی انسانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سرهنگ پاسدار «محمدحسین افروز» به عنوان معاون طرح و برنامه و بودجه و امور راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

برادر ارجمند سرهنگ پاسدار «سعید صالحی»

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام، انتصاب شایسته و ارزشمند جنابعالی را به سِمت معاون نیروی انسانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

از درگاه خداوند سبحان، سلامت و توفیق روزافزون شما بردار ارجمندم را با استعانت از خداوند قادر و حکیم و در ظل توجهات و عنایات ویژه حضرت ولی عصر (عج)، در تداوم راه شهیدان و ایثارگران دفاع‌ مقدس و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و تحت زعامت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسألت می‌نمایم.

همچنین بر خود لازم می‌دانم کمال تشکر و سپاسگزاری را از همکاری‌های برادر عزیزم سرهنگ پاسدار «علیرضا قنبری» با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشم و از خداوند متعال بهروزی و سلامتی ایشان را مسالت می‌نمایم.

برادر ارجمند سرهنگ پاسدار «محمدحسین افروز»

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام، انتصاب به‌جا و شایسته جنابعالی به عنوان معاون طرح و برنامه و بودجه و امور راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که نشان از تعهد، کارآمدی و شایستگی‌های برجسته حضرتعالی دارد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای حضرتعالی از درگاه خداوند سبحان، عزّت و سربلندی‌تان را در مسئولیت خطیری که عهده‌دار شده‌اید از خداوند منّان مسألت دارم.

همچنین از همکاری‌های دلسوزانه برادر عزیزم امیر «سیاوش رضایی» معاون پیشین طرح و برنامه و بودجه و امور راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صمیمانه قدردانی می‌کنم و از خداوند متعال بهروزی و سلامتی ایشان را مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها