دبیر پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج کهگیلویه و بویراحمد:

پنجمین رویداد فضای مجازی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

«جمالی‌فرد» از برگزاری پنجمین رویداد فضای مجازی در روزهای پایانی شهریور خبر داد.
کد خبر: ۶۱۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ - 04September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «باقر جمالی‌فرد» دبیر پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۷ شهریور به مدت دو روز و در ۴۸ ساعت رقابت فشرده در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

دبیر پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج کهگیلویه و بویراحمد افزود: این رویداد با حضور تیم‌های برتر استارت‌آپی همه شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

جمالی‌فرد با اشاره به اهداف برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: شناسایی استعدادهای ناب و نهفته جوانان و نخبگان استان در زمینه‌های گوناگون فناوری اطلاعات و تولید محتوای دیجیتالی همگام با منشور گام دوم انقلاب و استفاده بالقوه از فضای مجازی در بین رده‌های سنی مختلف از اهداف ویژه این رویداد است.

وی با اشاره به اینکه این رویداد در سطح ملی برای پنجمین بار برگزار خواهد شد، ابراز داشت: رویدادهای استارت‌آپی مکان مناسبی برای صاحبان کسب و کار است تا بتوانند ایده‌های نو و فکرهای تازه و ذهن‌های خلاق‌تری به جامعه هدف معرفی کنند.

دبیر پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استارت‌آپ‌ها به عنوان یک موتور محرک می‌توانند ظرفیت‌های نهفته را به جامعه معرفی کنند، خاطرنشان کرد: این رویدادها مکان مناسبی است تا بتوان با گروه‌ها و افراد صاحب فکر و خلاقیت آشنا شد و تفکرات خود را با حاضران به اشتراک گذاشت.

جمالی‌فرد با اشاره به اینکه تولیدات تخصصی و کاربردی در بستر فضای مجازی علاوه بر آگاهی‌بخشی و اطلاع رسانی می‌تواند در بحث اقتصادی هم اثرگذار باشد، گفت: در همین راستا پنجمین مرحله رویداد تولید محتوای استانی از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ شهریور در یاسوج برگزار خواهد شد.

وی به حضور بیش از ۱۴۰ شرکت‌کننده در قالب ۳۵ تیم در دومین رویداد شهرستانی اشاره کرد و گفت: برگزیدگان رویدادهای شهرستانی به رویداد استانی دعوت می‌شوند و شرکت‌کنندگان این دوره، در زمینه‌های پویانمایی، نرم‌افزارهای موبایلی و بازی‌های موبایلی، آماده رقابت در مرحله استانی می‌شوند.

دبیر پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی در سطح استان، از مسئولان دعوت کرد از نزدیک به بازدید از تیم‌های شرکت‌کننده در این رویداد بپردازند و در جریان ایده‌ها و تولیدات آنها قرار گیرند.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها