مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان:

تشکیل بانک جامع اطلاعاتی حوزه شهدای زن و کودک در گیلان

«‌یعقوب‌نژاد» از تشکیل بانک جامع اطلاعاتی حوزه شهدای زن و کودک در استان خبر داد و گفت: 23 شهید کودک در گیلان داریم.
کد خبر: ۶۱۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ - 05September 2023

تشکیل بانک جامع اطلاعاتی حوزه شهدای زن و کودک در گیلانبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از رشت، «‌زهرا یعقوب‌نژاد» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در هفتمین نشست کمیته بانوان دفاع مقدس استان گیلان، با اشاره به مراسم تجلیل و تکریم از حماسه آفرینان دفاع مقدس ویژه بانوان، اظهار داشت: رویداد مهم و بزرگ دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان را در پیش داریم که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته بانوان و خانواده ذیل ستاد کنگره شهدای گیلان، تصریح کرد: کلیه برنامه‌های کمیته زنان دفاع مقدس استان در راستای برنامه‌های ستاد دومین کنگره شهدای استان برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان، از تشکیل بانک اطلاعاتی جامع حوزه شهدای زن و کودک در استان خبر داد و اضافه کرد: در گیلان 23 شهید کودک داریم.

محمد جلائی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم پاسداشت دین و اعتقادات، اظهار داشت: زنان در همه صحنه‌های انقلاب دوشادوش مردان حرکت کردند و در برخی از عرصه‌ها جلوتر از مردان عمل کردند و لذا باید این جایگاه را پاس بداریم.

وی با اشاره به راه‌اندازی جنگ روانی دشمن علیه اسلام و انقلاب اسلامی در فضای مجازی، عنوان کرد: ابزار قدرت جمهوری اسلامی، معنویت است و لذا دشمن برای از بین بردن معنویت جامعه ما برنامه ریزی کرده است.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری گیلان جهاد تبیین را از مصادیق جهاد کبیر دانست و تصریح کرد: حوادث سال گذشته موجب شد که مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس امسال با محوریت زنان باشد و لذا از بانوان می‌خواهیم با تولید محتوای درست و به موقع در عرصه فضای مجازی وارد شوند و فرماندهی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار