مسئول نشر آثار مشارکت زنان در دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

انتشار کتاب «زینبی‌ها» با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس

«دهقانی» گفت: کتاب «زینبی‌ها» با موضوع نقش زنان لرستان در دفاع مقدس چاپ و منشر می‌شود.
کد خبر: ۶۱۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵ - 05September 2023

کتاب «زینبی‌ها» چاپ و منتشر می‌شود«عصمت دهقانی» مسئول نشر آثار مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: کتاب زینبی‌ها با موضوع نقش زنان لرستان در دفاع مقدس چاپ و منشر می‌شود.

وی با بیان اینکه این کتاب بر اساس مصاحبه با جمعی از بانوان فعال  انقلابی و فعال در دوران دفاع مقدس، چاپ می شود، افزود: این مصاحبه‌ها را «محسن مرادی» معاون هنری سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان انجام داده است و پیاده سازی و تایپ  آنها انجام شده است.

دهقانی افزود: با توجه به در پیش رو بودن اجلاسیه کنگره ملی 6 هزار و 544 شهید استان لرستان، چاپ اول این مجموعه در اجلاسیه کنگره ملی شهدای لرستان رونمایی می‌شود.

مسئول نشر آثار مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: کتاب ریحانه‌ها به نویسندگی «آرام لک» و با موضوع بررسی نقش زنان امدادگر در دفاع مقدس نیز آخرین مراحل چاپ  را طی می‌کند.

وی از نگارش کتاب «از تبار نور و حماسه» زندگینامه و خاطرات بانوی شهید اشرف امام جمعه خبر داد و خاطرنشان کرد: در این کتاب زندگینامه و خاطرات بانوی شهید اشرف امام جمعه ، فعال قرآنی و فعال در ستاد پشتیبانی جنگ شهرستان دورود  توسط حدیث روشنی زاده به رشته تحریر در آمده است.

دهقانی ادامه داد: کتاب «خواهرانه» خاطرات جمعی از شهدای شهرستان خرم آباد به نقل از خواهران شهدا در دست اقدام است که تا پایان سال‌جاری به چاپ می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار