پیام تسلیت سردار «مرادحاجتی» به جانباختگان حادثه تصادف مسیر اربعین

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با صدور پیامی درگذشت 2 تن از خادمان امام حسین (ع) را که در صحنه تصادف مسیر نجف به چذابه آسمانی شدند را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۱۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ - 05September 2023

پیام تسلیت سردار «مرادحاجتی» به جانباختگان حادثه تصادف مسیر اربعینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی درگذشت 2 تن از خادمان امام حسین (ع) را که در صحنه تصادف مسیر نجف به چذابه آسمانی شدند را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛

عاشقان و دلباختگان مسیر کربلا و شیفتگان اباعبدالله الحسین (ع) گاه با وجود آگاهی از همه مشکلات این سفر معنوی اما دل از این شور حسینی نمی‌کنند و راهی سفر نور می‌شوند.

متاسفانه باخبر شدیم که در صحنه تصادف مسیر نجف به چذابه دو تن از چهره‌های انقلابی و حسینی خوزستان به نام‌های حجت‌الاسلام «سید طاهر حسینی» امام جمعه موقت ملاثانی و پاسدار «سید حاتم حسینی» از نیروهای سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان باوی جان خود را از دست داده و به خیل عاشقان اباعبدالله در قیامت پیوستند.

اینجانب این مصیبت جانسوز را به خانواده‌های محترم و داغدار حسینی و همکاران این بزرگواران تسلیت عرض نموده و امیدوارم که روح ملکوتی این جانباختگان در این ایام معنوی با سیدالشهدا محشور شوند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار