رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی مطرح کرد؛

بازدید میدانی از پروژه در دست اجرای خط ۳ قطار شهری مشهد باهدف پیگیری حقوق عامه

حجت‌الاسلام «خلیلی» گفت: با توجه به اهمیت موضوع پیگیری حقوق عامه، بازدید میدانی از پروژه در حال اجرای خط ۳ قطار شهری مشهد در دستور کار قرار گرفت. در این پروژه اقدامات ارزشمندی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم صورت گرفته که انتظار می‌رود اطلاع‌رسانی مناسبی در این زمینه انجام شود تا شهروندان در جریان این خدمات ارزشمند قرار گیرند.
کد خبر: ۶۱۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ - 05September 2023

بازدید میدانی از پروژه در حال اجرای خط ۳ قطار شهری مشهد به خاطر پیگیری حقوق عامه انجام شدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حمزه خلیلی» رئیس‌کل دادگستری استان خراسان رضوی از پروژهی در حال اجرای خط سه قطار شهری مشهد بازدید کرد و از نزدیک در  جریان روند اجرایی و عملیاتی پروژه خط سه قطار شهری قرار گرفت.

حجت‌الاسلام خلیلی در این بازدید میدانی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع پیگیری حقوق عامه، بازدید میدانی از پروژهی در حال اجرای خط سه قطار شهری مشهد در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد قضایی خراسان رضوی گفت: در این پروژه اقدامات ارزشمندی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم صورت گرفته است، که انتظار می‌رود اطلاع‌رسانی مناسبی در این زمینه انجام شود تا شهروندان در جریان این خدمات ارزشمند قرار گیرند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در راستای تکمیل این پروژه، تصریح کرد: امیدواریم پروژه در زمان تعیین شده به بهره‌برداری رسیده و مردم از این خدمات عمومی بهره‌مند شوند، ضمن اینکه حمایت‌های قضایی لازم در راستای تسریع در اجرای پروژه در دستور کار دادگستری کل استان نیز قرار خواهد گرفت و می‌طلبد از این حیث همکاری‌ها، هماهنگی‌ها و هم‌افزایی‌ها افزایش یابد و در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، گام‌های اساسی و جدی برداشته شود، طوری که خروجی آن کاملاً ملموس و مشهود باشد.

در این بازدید که از ایستگاه میدان شهدا تا ایستگاه باب الجواد (ع) صورت پذیرفت، شهردار و مدیرعامل شرکت ساخت قطار شهری مشهد ضمن تشکر از حضور میدانی مقامات عالی قضایی استان، به ارائه اطلاعات و نکات لازم پیرامون پروژه پرداختند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار