ادعای رژیم صهیونیستی درباره بازداشت ۲ فرد به ظن ارتباط با جهاد اسلامی

دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شد که دو فلسطینی مرتبط با جنبش جهاد اسلامی را که به کرانه باختری سلاح وارد می‌کرده‌اند، دستگیر کرده است.
کد خبر: ۶۱۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱ - 05September 2023

ادعای رژیم صهیونیستی درباره بازداشت ۲ فرد به ظن ارتباط با جهاد اسلامیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک)، امروز (سه‌شنبه) در بیانیه‌ای مدعی شد دو فلسطینی دارای تابعیت رژیم صهیونیستی را اوایل ماه آگوست دستگیر کرده که به کرانه باختری سلاح وارد می‌کرده‌اند.

بر اساس وبگاه روزنامه فلسطینی «الحدث»، شاباک ادعا کرده که این دو فلسطینی اهل منطقه «طولکرم» بوده‌اند و از مرز اردن به کرانه باختری بمب و سلاح منتقل می‌کرده‌اند.

سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در این ادعا این دو فرد را با نام‌های «سامر فرید غانم کنوح» و «اسامه نسیم غازی خاروف» معرفی کرده است.

شاباک مدعی شده که در تاریخ سوم ماه آگوست این دو فرد را دستگیر کرده و آن‌ها مهمات و چهار تفنگ با خود به همراه داشته‌اند.

این سرویس در عین حال ادعا کرد که این دو فرد با نیرو‌های مقاومت جهاد اسلامی در اردوگاه جنین (شمال کرانه باختری) مرتبط بوده‌اند.

نیرو‌های رژیم صهیونیستی تاکنون بار‌ها سعی کرده‌اند با نفوذ به اردوگاه جنین نیرو‌های مقاومت فلسطین را به شهادت برسانند.

یکی از مهم‌ترین این حملات، تجاوز همه‌جانبه زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به جنین در تاریخ سوم ماه جولای بود. رژیم صهیونیستی با هدف اعلامی ازبین بردن مقر فرماندهی گروه‌های مقاومت فلسطینی و تخریب کارگاه‌های تولید موشک و سلاح در اردوگاه جنین، وارد نبرد با نیرو‌های مقاومت شد، اما پس از شکست، وادار به عقب‌نشینی از منطقه شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها