مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

هویت‌بخشی به زنان از مهم‌ترین افتخارات نظام جمهوری اسلامی است

سرهنگ «‌حبیبی» یکی از مهم‌ترین افتخارات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را هویت‌بخشی به زنان دانست و گفت: زنان در حمایت مادی و لجستیکی از جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس، صحنه‌های فراموش نشدنی فراوانی را خلق کردند.
کد خبر: ۶۱۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶ - 05September 2023

هویت‌بخشی به زنان از مهم‌ترین افتخارات نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «‌حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان امروز در جلسه هماهنگی دومین همایش سراسری«‌خط مقدمی‌ها» با رویکرد تکریم و تجلیل از بانوان ایثارگر و شاخص سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح با بیان اینکه دین اسلام، شأن و جایگاه والایی برای زنان قائل است، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین افتخارات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، هویت‌بخشی به زنان است که نیمی از جمعیت کشورمان را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، زنان خوش‌فکر مسلمان ایرانی در سایه‌ این نظام مقدس، توانستند در جامعه‌‌ی ما رشد یابند تصریح کرد: دفاع مقدس، نمونه‌های بی‌شمار و در عین حال، کم‌نظیری از پشتیبانی‌های معنوی بانوان ایرانی را به ثبت رسانده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: جلو‌های دیگر شامل همراهی خواهران، همسران و مادران مسلمان ایرانی در تهیه و تدارک اجناس و اقلام مورد نیاز رزمندگان و سربازان است؛ زنان در حمایت مادی و لجستیکی از جبهه‌های جنوب و غرب، از جان و مال خود مایه گذاشتند و صحنه به یاد ماندنی و فراموش نشدنی فراوانی را خلق کردند.

وی ادامه داد: زنان در طول جنگ تحمیلی (دفاع مقدس) در مساجد، منازل، مدارس و هر مکان دیگری که امکان تأسیس یک هسته و مرکز پشتیبانی وجود داشت، به جمع‌آوری کمک‌های مردمی،بسته بندی، ارسال آن و نیز ارائه سایر خدمات پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار