در بازدید از مرز شلمچه مطرح شد؛

سردار رادان: تاکنون جهار میلیون زائر از مرزهای کشور به کربلا مشرف شده‌اند

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با اشاره به این که چهار میلیون نفر زائر از مرزهای زمینی و هوایی کشور به قصد زیارت اربعین به عراق سفر کردند. گفت: امسال به واسطه همکاری همه جانبه مردم به توصیه های پلیس شاهد کاهش ۳۱ درصدی تعداد جانباختگان اربعین هستیم.
کد خبر: ۶۱۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷ - 06September 2023

سردار رادان: تاکنون جهار میلیون زائر از مرزهای کشور به کربلا مشرف شده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل نیروی انتظامی کشور امروز در بازدید از گذرگاه مرزی اربعین حسینی در شلمچه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون ‌۲ و نیم میلیون نفر از زائران اربعین به کشور برگشتند و پیش‌بینی می‌شود این رقم امروز به سه میلیون نفر برسد.

وی با اشاره به اینکه مرز شلمچه به واسطه عبور یک میلیون زائر، دومین مرز با بیشترین تردد محسوب می‌شود افزود: تاکنون از این‌تعداد، ۷۰۰ هزار نفر به کشور بازگشته‌اند.

سردار رادان با اشاره به این که چهار میلیون نفر زائر از مرزهای زمینی و هوایی کشور به قصد زیارت اربعین به عراق سفر کردند. گفت: امسال به واسطه همکاری همه جانبه مردم به توصیه های پلیس شاهد کاهش ۳۱ درصدی تعداد جانباختگان اربعین هستیم.

وی همچنین تاکید کرد: زائرانی که با خودروی شخصی خود را به مرزها رسانده‌اند، حتما باید در طول سفر استراحت کافی داشته باشند تا شاهد حوادث رانندگی نباشیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار