پیام تسلیت استاندار خوزستان در پی درگذشت تعدادی از خادمان زائران اربعین حسینی

حسینی محراب در پیامی درگذشت تعدادی از خادمان زائران اربعین حسینی در سانحه تصادف را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۱۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ - 06September 2023

پیام تسلیت استاندار خوزستان در پی درگذشت تعدادی از خادمان زائران اربعین حسینی

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «علی‌اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان در پیامی درگذشت تعدادی از خادمان زائران اربعین حسینی در سانحه تصادف را تسلیت گفت.

 در پیام حسینی محراب آمده است: 

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من یتنظر و مابدلوا تبدیلا»

سلام بر اباعبدالله الحسین (ع) و دلدادگان شیدای او که قاصد حماسه نامیرای عاشورا بودند و حضورشان در حماسه عظیم راهپیمایی اربعین برگ همیشه سبزی بر درخت هماره سرخ شهادت است.

مشیت و تقدیر الهی بر این بود که دست اجل، چند تن از مبارزین و مُجاهدین فی سبیل‌الله که از چهره‌های انقلابی و حسینی روزگار بودند را از میان ما ببرد و دل ماتم زده محبین آستان حضرت سیدالشهدا (ع) را آکنده از غم و اندوه نماید.

حجت‌الاسلام «سید طاهر حسینی» امام جمعه موقت ملاثانی و پاسدار «سید حاتم حسینی» از نیروهای سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان باوی به همراه تعدادی از اعضای خانواده با قدم های استوار و ایمانی زلال در مسیر جاده عشق به سوی مرکز ثقل عالمین قدم گذاشتند و پیش از بازگشت به وطن با سفینه النجاه به مقصد و موطن اصلی رسیدند و در آغوش پروردگار غنودند.

اینجانب با نهایت تاسف و تالم ضمن ابراز همدردی، ضایعه درگذشت این بزرگمردان و خانواده محترم‌شان را به عموم مردم خوزستان، یاران و هم قطاران، دلدادگان مکتب سرخ عاشورا و پیروان خط پرفروغ رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده مُکرم سادات و همه بازماندگان تسلیت عرض نموده و برای روح الهی آن بزرگواران از درگاه حی لایزال رحمت و غفران واسعه و برای منسوبین و داغداران صبر و اجر جزیل مسئلت دارم. 

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها