خادم واحد پذیرایی موکب فاطمه‌الزهرا (س) بابل در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

ارائه خدمات به ۱۰ هزار زائر در موکب فاطمه‌الزهرا (س) بابل+ فیلم

«اکبرنژاد» از تولید و توزیع روزانه۲۵۰ کیلو بستنی برای ۱۰ هزار زائر در موکب فاطمه‌الزهرا (س) شهرستان بابل خبر داد.
کد خبر: ۶۱۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲ - 06September 2023

«احمد اکبرنژاد» خادم واحد پذیرایی موکب فاطمه‌الزهرا (س) بابل در بلوار جمعیه کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، اظهار داشت: این موکب از ده روز قبل از اربعین در مسیر پیاده‌روی زائران امام حسین (ع) شروع بکار کرد.

وی افزود: هشت سالی هست که این موکب در بلوار جمعیه کربلا، در نزدیکی حرم اباعبدالله الحسین (ع) با توزیع پذیرایی فعالیت می‌کند.

این خادم امام حسین (ع) ادامه داد: در سال‌های اول با شربت، چایی و دمنوش‌های مختلف از زوار پذیرایی صورت می‌گرفت و الان سه سال بخاطر گرمای شدید با شربت و بستنی پذیرایی زوار می‌کنند.

اکبرنژاد اضافه کرد: روزانه ۲۵۰ کیلو بستنی یعنی حدود ۶ تا ۱۰ هزار در همین موکب توسط خادمین درست می‌شود و بین زوار توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۲ خادم در این موکب کمک می‌کنند، گفت: درست کردن بستنی کار مشکلی است؛ از آغاز نیمه شب تا ساعت ۱۲ ظهر زمان زمان درست کردن بستنی است؛ این بستنی‌ها در فریزر قرار می‌گیرد تا قالب خودش را بگیرد و همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ زمان توزیع می‌شود.

خادم واحد پذیرایی موکب فاطمه‌الزهرا (س) بابل در بلوار جمعیه کربلا همچنین زمان توزیع شربت را از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۵ اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار