معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران خبر داد؛

اعزام ۴۵۰ مازندرانی کم‌بضاعت به پیاده‌روی اربعین حسینی

«آهنگران» گفت: ۴۵۰ نفر از افراد کم بضاعت مازندران در قالب پویش «سفیر احسان» به پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام شدند.
کد خبر: ۶۱۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ - 06September 2023

اعزام ۴۵۰ مازندرانی کم‌بضاعت در قالب پویش «سفیر احسان» به پیاده روی اربعین حسینیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمد آهنگران» معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران از اعزام ۶۱۰ نفر از فعالین محلات و خانه‌های احسان به کربلای معلی خبر داد و اظهار داشت: این ستاد در راستای ارج نهادن به این اجتماع میلیونی و حمایت از گروه‌های مردمی امسال در ۳ حوزه حمایت از افراد کم برخوردار زائر اولی، افرادی که در حاشیه شهر مستقر هستند و حمایت از مواکب خدمات مختلفی ارائه داده است.

وی افزود: در بخش حمایت از مواکب، بحث حمایت در قالب اقلام و مواد غذایی و وسایل مورد نیاز بوده که با همکاری استانداری و ستاد بازسازی عتبات عالیات این اقلام به مواکب تحویل داده شد.

آهنگران گفت: در کنار آن کاروان «رهسپاران عصر ظهور» را نیز داشتیم که از محلات کم برخوردار و حاشیه شهر ۱۶۰ نفر را در قالب چهار اتوبوس بصورت رایگان به کربلا اعزام کردیم.

وی بیان کرد: ۴۵۰ نفر از افراد کم بضاعت نیز در قالب پویش «سفیر احسان» در قالب حمایت و همکاری گروه‌های مردمی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال اعزام شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار