مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهر خاش برگزار شد

خیل عظیمی از مشتاقان و دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) امروز با حضور در مراسم معنوی اربعین حسینی از حسینیه صاحب الزمان (عج) تا مزار شهدای گمنام شهر خاش واقع در پارک تفتان را پیاده روی کردند.
کد خبر: ۶۱۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ - 06September 2023

مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در شهر خاش برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، خیل عظیمی از مشتاقان و دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) امروز با حضور در مراسم معنوی اربعین حسینی از حسینیه صاحب الزمان (عج) تا مزار شهدای گمنام شهر خاش واقع در پارک تفتان را پیاده روی کردند.

در این مراسم که با حضور امام جمعه شهرستان،فرماندهان نظامی و انتظامی مسئولین و مردم شهید پرور در شهر خاش در جوار شهدای گمنام برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش بیان داشت: پیاده روی اربعین بعنوان بزرگترین گردهمایی و تجمع مذهبی می باشد که تبدیل به یک حرکتی جهانی شده که نشانگر ماندگاری قیام اباعبدالله الحسین و عشق و ارادت شیعیان جهان به سرور و سالار شهیدان دارد.

وی تصریح کرد: اربعین حسینی یکی از علامت های الهی برای اثبات بر حق بودن شیعه در جهان است و در چهل روزی که از عاشورا تا اربعین اتفاق افتاده است از مقاطع مهم تاریخ است.

غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام ،برپایی موکب های پزیرایی از عاشقان و دلباختگان عزادار سید الشهدا (ع) و سخنرانی و عزاداری از برنامه های حاشیه ای این مراسم معنوی در خاش بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار