مدیرکل حج و زیارت استان کردستان خبر داد؛

ثبت‌نام بیش از 13 هزار کردستانی در سامانه سماح و پیاده‌روی اربعین

«شیرزادی» از ثبت‌نام 13 هزار و 32 نفر کردستانی در سامانه سماح و شرکت در پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: از این تعداد زائر اعزامی 8 هزار 766 نفر مرد و 4 هزار 266 نفر زن بودند که از استان کردستان در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کردند.
کد خبر: ۶۱۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸ - 07September 2023

ثبت‌نام بیش از 13 هزار کردستانی در سامانه سماح و پیاده‌روی اربعینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «کاوه شیرزادی» مدیرکل حج و زیارت استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران از ثبت‌نام 13 هزار و 32 نفر کردستانی در سامانه سماح و شرکت در پیاده‌روی اربعین خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد زائر اعزامی 8 هزار و 766 نفر مرد و 4 هزار و 266 نفر زن بودند که از استان کردستان در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کردند.

وی افزود: هر ساله در این ایام هزاران نفر از مشتاقان و علاقه‌مندان زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) از کردستان همزمان با سراسر کشور در مراسم معنوی راهپیمایی اربعین حسینی (ع) شرکت می‌کنند.

شیرزادی یادآور شد: هر کدام از متقاضیان شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی می‌توانستند با ورود به سامانه سماح به آدرس my.haj.ir نام‌نویسی و خودشان تاریخ عزیمت و مرز خروج را انتخاب کنند.

امسال برای دومین سال پیاپی مرز باشماق به عنوان مرز تردد زائرین امام حسین (ع) انتخاب شده بود و جدا از موکب‌های مردمی در مسیر و پایانه مرزی، مردم خونگرم و مهمان‌نواز این استان با رغبت و علاقه‌مندی و خودجوش پذیرای زوار سراسر کشور بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار