پیام قدردانی استاندار خوزستان از حضور باشکوه مردم استان در آئین عزاداری اربعین

حسینی محراب با صدور پیامی از حضور جهانی مردم ایران اسلامی و اهالی پایتخت دفاع مقدس در مراسم اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۶۱۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ - 07September 2023

پیام قدردانی استاندار خوزستان از حضور باشکوه مردم استان در آئین عزاداری اربعینبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «علی‌اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان امروز با صدور پیامی از حضور جهانی مردم ایران اسلامی و اهالی پایتخت دفاع مقدس در مراسم اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

«اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاه»

درسی که اربعین به ما می‌دهد، زنده نگه‌داشتن یاد حقیقت و خاطره‎ی شهادت درمقابل طوفان تبلیغات دشمن است. «رهبر معظم انقلاب» 

در این روز‌های معنوی که میلیون‌ها نفر از دلدادگان مکتب عاشورایی از سراسر دنیا در رستاخیز عظیم اربعین حضور یافتند و از سویدای دل، به عمق تاریخ، ندای «هل من ناصر ینصرنی سیدالشهدا (ع)» را با فریادی رسا لبیک گفتند؛ دسته دیگری از زائران اربعین حسینی این بار نه با پای تن که با پای دل راهی کربلای معلی شدند و از راه دور و کیلومترها دورتر از مسیر پیاده روی مشایه الحسین با شرکت در تجمع جاماندگان قافله اربعین در اقصی نقاط کشور به ویژه شهرهای شهیدپرور خوزستان، عشق و ارادت‌شان را به آن امام هُمام و آزاده ابراز نمودند‌ و این مغناطیس حسین (ع) است که قلوب عاشقان و شیفتگانش را به مثابه بُراده‌های آهن در هر جای این کره خاکی به خود جذب می‌کند.

اینجانب ضمن تسلیت اربعین حسینی به پیشگاه مُنجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مردم ولایتمدار استان خوزستان، از همه خواهران و برادرانی که توفیق حضور در راهپیمایی‌های اربعین و خدمت در مواکب نصیب‌شان گردیده، التماس دعا داشته و عزت و سربلندی همه مسلمانان جهان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها