پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در پی شهادت سربازان امنیت شهرستان تفتان

سردار «جعفری» در پی شهادت سربازان امنیت در حمله ناجوانمردانه و تروریستی به واحد انتظامی شهرستان تفتان پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۶۱۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ - 07September 2023

پیام تسلیت مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در پی شهادت سربازان امنیت در حمله ناجوانمردانه و تروریستی  به واحد انتظامی شهرستان تفتانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در پی شهادت سربازان امنیت در حمله ناجوانمردانه و تروریستی به واحد انتظامی شهرستان تفتان پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب ۲۳) شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی همیشه و در همه حال در آرزوی شهادتند.

شهادت عطیه‌ای قدسی و هدیه‌ای الهی است که خداوند سبحان به بندگان پاک، سرآمد و برگزیده‌اش عطا می‌فرماید و خوشا به حال شهیدانی که با اقتدا به حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان به این فیض عظیم نائل گردیدند.

بی‌شک حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان فشانی و از خود گذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است. بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ناجوانمردانه دو تن از فرزندان این خاک شهیدپرور را که برای حفظ امنیت و آرامش جامعه تلاش می‌نمودند مظلومانه به شهادت رساندند.  

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  سیستان و بلوچستان شهادت پر افتخار دو تن از سربازان ولایت را به محضر امام عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مجموعه انتظامی کشور و خانواده معظم و معزز آن شهیدان گلگون کفن و  مردم غیور استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار