پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید درپی درگذشت مادر شهیدان «رستم‌زاده گنجی»

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت مادر شهیدان رستم زاده گنجی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۱۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷ - 07September 2023

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید درپی درگذشت مادر شهیدان «رستم‌زاده گنجی»

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت مادر شهیدان رستم زاده گنجی را تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مومنه حاجیه باجی خانم عباسی گنجی مادر گرامی شهیدان معزز علی اصغر و حسین رستم زاده گنجی را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

بر اساس این گزارش، شهید والامقام حسین رستم‌زاده گنجی در ۶ فروردین ماه سال ۱۳۴۱ متولد و در دوم مردادماه سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در شلمچه و برادرش شهید علی اصغر رستم‌زاده گنجی در هشتم آبانماه سال ۱۳۳۳متولد و در بیستم دیماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار