مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:

۳۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران حسینی از مرز مهران به تبریز اعزام شدند

«عباس نژاد» گفت: به منظور پشتیبانی و رفع کمبود ناوگان حمل و نقل مسافر جاده ای، ۳۰ دستگاه اتوبوس این شرکت برای انتقال زائران حسینی از مرز مهران به تبریز به این منطقه اعزام شدند.
کد خبر: ۶۱۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ - 07September 2023

۳۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران حسینی از مرز مهران به تبریز اعزام شدندبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «پرویز عباس‌نژاد» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور پشتیبانی و رفع کمبود ناوگان حمل و نقل مسافر جاده ای، ۳۰ دستگاه اتوبوس این شرکت برای انتقال زائران حسینی از مرز مهران به تبریز به این منطقه اعزام شدند.

عباس‌نژاد افزود: این تعداد اتوبوس به دنبال دستور شهردار تبریز برای جابجایی زائران از این مرز به کمک ناوگان حمل و نقل مسافر جاده‌ای اضافه شده اند.

وی با بیان اینکه این تعداد ناوگان دیشب در مرز مهران مستقر شده و نسبت به مسافرگیری بیش از ۹۰۰ زائر اقدام کردند، اظهار کرد: با تاکید شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز امسال این شرکت با تمامی ظرفیت و امکانات پیشتیبانی ناوگان اربعین در مرزهای مهران و تمرچین انجام می دهد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: در زمان کنونی بیش از هشت هزار زائر با اتوبوس‌های شهرداری تبریز به مرزهای فوق و بالعکس انتقال یافته اند و در شهر مهران نیز تاکنون خدمات اتوبوسرانی تبریز از پایانه برکت تا مرز مهران با جابجایی حدود ۳۰۰ هزار نفر زائر انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها