24 آذرماه برگزار می‌شود

اختتامیه نخستین جشنواره "آزاد مثل آزاده" با حضور دکتر فانی

با حضور وزیر آموزش و پرورش و حجت الاسلام ابوترابی فرد نائب ریئس مجلس اختتامیه نخستین جشنواره ادبی "آزاد مثل آزاده" برگزار می شود.
کد خبر: ۶۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ - 08December 2015

اختتامیه نخستین جشنواره

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اختتامیه ی نخستین جشنواره ادبی هنری "آزاد مثل آزاده" با هدف ثبت مقاومت غرورمندانه آزادگان سرافراز در دوران انسان ساز اسارت و الگوسازی برای نسل جوان و با ثبت در کتاب های درسی برگزار می شود.

با اعلام فراخوان این جشنواره که از بهمن ماه سال 93 اغاز شد حدود 600 اثر در قالب داستان، نمایشنامه، خاطره و مقاله در موضوعاتی چون، دفاع از ارزشهای الهی و ملی، دفاع از ایمان و باورها، دفاع از وطن، شرح صدر و صبر، عزتمندی، خلاقیت و ابتکار، دانش ومهارتآموزی، وحدت و همدلی و همیاری وغمخواری، مدیریت و رهبری، صمیمیت و برادری، ایثار و فداکاری، امید، نشاط، آرامش، برخورد با تبلیغات رسانهای در اردوگاه، مدیریت مصرف به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

آثار ارسال شده از 21 استان کشور توسط اساتیدی چون جواد محقق، استاد افشاری اصل، استاد رجبی و دکتر محمدرضا سنگری به عنوان دبیر جشنواره مورد داوری قرار گرفت.

اختتامیه این جشنواره روز سه شنبه 24 آذرماه با حضور دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش و حجت الاسلام ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. در این مراسم ضمن معرفی و اهدای جوائز به برگزیدگان و رتبه های برتر فراخوان از سه عنوان کتاب نوجوان و کتاب برگزیده "آزاد مثل آزاده" رونمایی خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار