نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند.
کد خبر: ۶۱۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ - 08September 2023

نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، نظامیان رژیم اشغالگر قدس صبح امروز (جمعه) به بخش‌های مختلف کرانه باختری یورش بردند.

نظامیان صهیونیست با یورش به شهر‌های طولکرم، رام الله، قلقیلیه، قدس و الخلیل با فلسطینیان ساکن این شهر‌ها درگیر شدند.

اشغالگران صهیونیست در جریان این درگیری‌ها به سوی فلسطینیان گلوله‌های جنگی و گاز اشک‌آور و صوتی شلیک کردند که در پی این تجاوزات، ده‌ها فلسطینی هدف گلوله قرار گرفته و زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست در جریان این حملات، ده‌ها فلسطینی را بازداشت کردند.

حماس: بازداشت فلسطینیان به دست نیرو‌های رام الله خدمتی رایگان به دشمن صهیونیست است

خبر دیگر از فلسطین اینکه، جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد: ادامه بازداشت دانشجویان فلسطینی و اعضای انجمن اسلامی در کرانه باختری به دست ماموران سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین یک جنایت مذموم است که به نفع دشمن صهیونیستی تمام می‌شود و خدمتی رایگان به این دشمن به حساب می‌آید. این بازداشت‌ها با ارزش‌ها، اصول و مبانی اخلاقی و ملی نبرد تمام‌عیار با رژیم صهیونیستی تضاد دارد.

حماس ضمن محکوم کردن این رفتار تشکیلات رام الله که موجب بروز رنج و محنت‌ها و گرفتار‌های فراوان برای دانشجویان شد، از سران این تشکیلات خواست دست از این تجاوزات بردارند و بدانند که نسنجیدن عواقب و تبعات اینگونه رفتار‌ها به ملت و آرمان فلسطین لطمه می‌زند و حفظ آشتی ملی و داخلی یک ضرورت است که فقط افراد مغرض و نادان نسبت به لزوم تقویت وحدت ملی و جبهه داخلی با آن مخالفت می‌ورزد.

در این بیانیه آمده است که دانشجویان فلسطینی یکی از استوانه‌های جنبش ملی اصیل و ریشه دار فلسطین به شمار می‌روند و آنان یکی از پایه‌ها و ارکان فعالیت‌های مبارزاتی علیه دشمن صهیونیستی قلمداد می‌شوند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار