امام جمعه اهواز:

دشمن توانایی مقابله با حرکت عظیم اربعین را ندارد

حجت‌الاسلام موسوی فرد گفت: دشمن توانایی مقابله با این مراسم با شکوه را ندارد در نتیجه قصد دارد نقاط قوت را ضعیف جلوه کرده و نقاط ضعف را برجسته کند.
کد خبر: ۶۱۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ - 08September 2023

دشمن توانایی مقابله با این حرکت عظیم اربعین را نداردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدنبی موسوی فرد» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: در مراسم اربعین حسینی، عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت از بچه خردسال تا پیرمرد و میانسال با عشق و محبت پذیرای زائران بودند و امیدوارم این رفتار به عنوان یک الگو در همه مردم ایجاد شود.

وی با تاکید بر برجسته‌کردن زیبایی‌های اربعین حسینی افزود: دشمن توانایی مقابله با این مراسم با شکوه را ندارد در نتیجه قصد دارد نقاط قوت را ضعیف جلوه کرده و نقاط ضعف را برجسته کند.

امام جمعه اهواز در خصوص دستاوردهای اربعین حسینی گفت: زائران باید بعد از تجربه کردن این سفر، اخلاق و رفتار سیدالشهدا (ع) را سرلوحه زندگی شخصی خود قرارداده و در مواردی از جمله رعایت حجاب نیز تحول ایجاد شود چون عاشورایی‌ها و اربعینی‌ها بی‌تفاوت نیستند.

خطیب جمعه اهواز تاکید کرد: عاشقان حسینی پس از بازگشت از سفر اربعین، باید به رفتار قبل و بعد خود توجه داشته باشند و خودشان را محک بزنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با با گرامیداشت ۱۷ شهریور ماه روز جهانی سواد آموزی یادآور شد: یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، آمار افراد باسواد بعد از انقلاب است به ویژه درصد متخصصان در بین بانوان دانشگاهی و ورودی دانشجویان دختر در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه قابل توجه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار