امام جمعه ارومیه:

جنایت ۱۷ شهریور نشان‌دنده خوی وحشی‌گری رژیم پهلوی بود

حجت‌الاسلام «قریشی» گفت: جنایت ۱۷ شهریور سال ۵۷ توسط رژیم طاغوت نشان از خوی وحشی‌گری این رژیم بود.
کد خبر: ۶۱۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ - 08September 2023

جنایت ۱۷ شهریور سال۵۷ نشان از خوی وحشی گری رژیم شاه بود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «سیدمهدی قریشی» نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان اظهار داشت: مُشرف شدن بیش از ۲۲ میلیون نفر به زیارت اباعبدالله الحسین (ع) نشان داد که این اجتماع بزرگ یک مانور بزرگ سیاسی، اجتماعی و دینی است.

وی با اشاره به سانسور خبر این اجتماع بزرگ توسط رسانه‌های غرب تصریح کرد: غرب نشان داده هرچه که به نفعش باشد، گزارش می‌دهد و هرچه که به ضررش باشد، سانسور می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی سپس با اشاره به سالروز ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ گفت: جنایت ۱۷ شهریور سال ۵۷ توسط رژیم طاغوت نشان از خوی وحشی‌گری رژیم شاه است.

وی با اشاره به ممنوعیت حضور دختران مسلمان با لباس بلند و عبا در مدارس فرانسه افزود: غرب به ظاهر ادعای آزادی بیان دارد، اما از هر چیزی که نشانه اسلام و دین است، وحشت دارد.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: این ممنوعیت نشان داد که فرانسه که ادعای تمدن و آزادی دارد از لباس دختر مسلمان می‌ترسد و از اسلام وحشت دارد.

امام جمعه ارومیه با تاکید به اینکه ۲۷ صفر روز وقف نامگذاری شده، اظهار داشت: بهتر است هر مسلمانی بخشی از اموال خود را برای آخرت وقف کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار