امام جمعه کیش:

عملکرد دولت در اربعین بی‌نظیر بود

حجت‌الاسلام«بی نیاز» با اشاره به نقش دولت در برنامه‌ریزی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای زائران در پیاده روی اربعین حسینی گفت: عملکرد دولت سیزدهم در اربعین حسینی امسال بی نظیر بود و خدمات شایسته‌ای به زائران ارائه شد.
کد خبر: ۶۱۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴ - 08September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت الاسلام «علیرضا بی‌نیاز» امام جمعه کیش در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با بیان اینکه هماهنگی و همدلی لازم در بدنه دولت برای کمک به برگزاری باشکوه اربعین حسینی وجود داشت، اظهار داشت: مردم نیز انصافا حضور پرشور و مشارکت خوبی داشتند و پیام آزادی و دفاع از حقانیت را به جهانیان مخابره کردند.

وی‌ همچنین با قدردانی از عملکرد دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته، افزود: دفاع رهبر معظم انقلاب از دولت از یک سو و عصبانیت دشمنان از آیت الله رییسی از سوی دیگر، ۲ دلیل کاملا واضح برای عملکرد موفق دولت به شمار می‌رود.

امام جمعه کیش در ادامه، قانون ممنوعیت استفاده از چادر در مدارس و دانشگاه‌های فرانسه را نمود بارز دوگانگی غرب دانست و افزود: فرانسه اگر پوشش اسلامی را مغایر با قانون سکولار خود می‌داند، پس‌چگونه اجرای قوانین اسلامی در کشوری همچون ایران را در اقدامی دوگانه مخالف آزادی اعلام می‌کند!

وی‌ ادامه داد: غربی‌ها در پشت شعارهای آزادی اهداف سلطه گری خود را دنبال می‌کنند و متاسفانه سازمان‌های بین المللی در برابر این اقدام سکوت کرده‌اند.

حجت الاسلام بی‌نیاز با بیان اینکه غرب به دنبال ترویج سکولار در جهان است، گفت: تاریخ پر از اسلام ستیزی غربی‌ها است و این اتفاق جدیدی نیست؛ آنان به دنبال جلوگیری از گسترش معنویت هستند.

وی به تحرکات اخیر امریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه و اوکراین اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی با تقویت تروریست‌های چند میلتی در سوریه به دنبال تضعیف جبهه مقاومت است، اما جبهه مقاومت برای مقابله با هرگونه فتنه درمنطقه آمادگی‌ دارد.

امام جمعه کیش اضافه کرد: امریکا با تزریق تسهیلات مدرن و اورانیوم ضعیف شده به اوکراین، مرتکب جنایت جنگی می‌شود؛ استکبار جهانی به دنبال ادامه جنگ در منطقه است.

وی به خطبه‌های هفته گذشته خود در رابطه با عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش نیز اشاره کرد و گفت: هفته گذشته از صحبت‌های بنده برداشت اشتباهی شده بود؛ صراحتا اعلام می‌کنیم که خواستار مقابله با گرانی در کیش و فروش کالاهای اساسی به قیمت‌های مصوب هستیم.

حجت الاسلام «بی‌نیاز» عنوان کرد: برخی‌ها برداشت کرده بودند که ما خواستار تبدیل سازمان منطقه آزاد کیش به فرمانداری و تغییر ساختار منطقه آزاد هستیم که اینگونه نیست.

وی‌ اجرای قانون چگونگی اداره مناطق آزاد را ضروری دانست و خواستار افزایش اختیارات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار