رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

مهم‌ترین وظیفه آموزش‌ و پرورش ترویج سبک ایرانی اسلامی است

«حسینی» مهم‌ترین وظیفه در آموزش‌وپرورش را ترویج و تبیین سبک ایرانی اسلامی عنوان کرد و گفت: یکی از ۷۲ توصیه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب نیز سبک زندگی است.
کد خبر: ۶۱۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ - 08September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «سید ابراهیم حسینی» رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، امروز (جمعه) در نشست مشترک مدیریت ارشد شهری شیراز و آموزش و پرورش فارس، مهم‌ترین وظیفه در آموزش‌ و پرورش را ترویج و تبیین سبک ایرانی اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: سبک زندگی اجتماعی مهم‌ترین بخش سبک ایرانی اسلامی است که در سند تحول از آن به عنوان ساحت تربیتی اجتماعی- سیاسی یاد شده و یکی از ۷۲ توصیه رهبرمعظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب نیز سبک زندگی است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: سند تحول آموزش‌وپرورش در حالی باید با مشارکت همه دستگاه‌ها مطابق قانون اجرا می‌شد که با وقفه‌ای ۱۲ ساله مواجه بود.

بنا به اظهار سید ابراهیم حسینی؛ قانون مدیریت واحد یکپارچه شهری نیز در پروسه معطلی قرارگرفته است.

این مقام ارشد پارلمان شهری شیراز با اشاره به کلیدواژه شهردار شیراز مبنی بر ارتقای فرهنگ شهروندی مبنی بر تربیت اضافه کرد: کلیدواژه‌ای که شهردار کلان‌شهر شیراز به آن معتقد است، تربیت شهروند خوب است؛ همانگونه که در نظام اسلامی نیز بر این باوریم که نظام جز «تربیت» وظیفه‌ای دیگر ندارد؛ پس این یک فرصت مغتنم برای آموزش‌وپرورش است و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این باره همراهی کافی را دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار