فرماندار تنگستان:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تنگستان با محوریت مردم برگزار می‌شود

«لطفی» گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان با محوریت مردم و نوجوانان در مساجد، مدارس و پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ - 09September 2023

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تنگستان با محوریت مردم برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد لطفی» فرماندار تنگستان امروز در نشست هماهنگی مراسم هفته دفاع مقدس این شهرستان با اشاره به رشادت و از خود گذشتگی شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش، ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

وی با اشاره به اینکه باید ارزش‌های دفاع مقدس را زنده نگه داشت افزود: باید با هماهنگی ادارات و نهاد‌های اسلامی برنامه‌های هفته دفاع مقدس به گونه کیفی و گسترده طراحی و اجرا شود تا ایثار، استقامت، از خود گذشتگی و آرمان‌های بلند امام، انقلاب و شهدا به نسل جدید منتقل شده و نسل جدید نیز متوجه شوند امنیت و آرامش کنونی ایرانی اسلامی مدیون خون‌های پاک شهدا است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: برنامه‌های دفاع مقدس در شهرستان با محوریت مردم و نوجوانان در مساجد، مدارس و پایگاه‌های مقاومت بسیج به صورت گسترده اجرایی خواهد شد

وی تصریح کرد: تمثال مبارک ۱۵۷ شهید تنگستان در سطح ادارات و نهاد‌های انقلابی شهرستان نصب می‌شود.

لطفی از اجرایی شدن ساخت حسینه ثارالله شهر اهرم در کنار گلزار شهدای خوشنام آرمیده در شهر اهرم در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها