با کسب رتبه نخست بخش تلاوت صورت گرفت؛

افتخارآفرینی فرزند آزاده و جانباز قزوینی در مسابقات بین‌المللی قرآن در اندونزی

سید مصطفی حسینی فرزند آزاده و جانباز قزوینی، رتبه نخست بخش تلاوت مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در اندونزی را از آن خود کرد.
کد خبر: ۶۱۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳ - 09September 2023

افتخارآفرینی فرزند آزاده و جانباز قزوینی در مسابقات بین‌المللی قرآن در اندونزیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سید مصطفی حسینی فرزند آزاده و جانباز قزوینی سید ممتاز حسینی، که به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در کشور اندونزی حاضر بود، رتبه نخست بخش تلاوت را از آن خود کند.

این مسابقات روز‌های ۱۴ تا ۱۶ شهریور امسال به همت جمعیت «الحفاظ و القرآء» وابسته به سازمان اسلامی نهضت‌العلماء اندونزی با حضور یکصد شرکت کننده از داخل این کشور و نمایندگانی از کشور‌های ایران، برونئی، هند، مالزی، تایلند، تایوان، پاکستان و بنگلادش در دو رشته تلاوت و حفظ ۳۰ جزء قرآن کریم ویژه آقایان برگزار شد.

سید مصطفی حسینی قاری جوان کشورمان با همکاری مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، کمیته اعزام و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اندونزی، به این دوره از مسابقات اعزام شد.

گفتنی است سید مصطفی حسینی، فرزند آزاده و جانباز قزوینی، متولد ۱۳۷۴ در قزوین است و مادر این قاری ممتاز نیز حافظ کل قرآن‌کریم است.

این فرزند آزاده و جانباز قزوینی قاری مراسم اختتامیه هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار در قزوین بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار