استاندار سمنان:

برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عزم همگانی اجرایی شود

«هاشمی» گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس متعلق به همه دستگاه‌های اجرایی و آحاد اقشار جامعه است و باید برای هرچه بهتر برگزار شدن آن به‌صورت همگانی اهتمام ورزیم.
کد خبر: ۶۱۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ - 09September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «سید محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» در محل سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار داشت: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس سال جاری باید به صورت مردمی و در فضاهای باز و ویژه استفاده دانش آموزان و دانشجویان اجرایی شود.

وی افزود: دیدار با خانواده معزز و معظم شهدا و ایثارگران در طول هفته توسط دستگاه های اجرایی استان برنامه ریزی شود.

هاشمی با بیان اینکه فضاسازی محیطی پیرامون این هفته و اهداف مرتبط با آن باید مورد توجه و عنایت باشد، خاطرنشان کرد: حمایت های ویژه برنامه های فرهنگی به منظور زنده نگه‌داشتن و ترویج فرهنگ‌ ایثار و شهادت در سطح استان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: شهرداری ها می توانند از بیلبوردهای تبلیغاتی و محیطی خود در سطح شهرها برای اطلاع‌رسانی و تبیین برنامه ها و اهداف هفته دفاع مقدس استفاده کنند.

استاندار سمنان عنوان کرد: تشکل ها و سازمان های مردم‌نهاد نیز در زمینه های فرهنگی همچون ترویج فرهنگ‌ ایثار و شهادت و گرامیداشت برنامه های هفته دفاع مقدس ورود کنند.

انهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار