معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

احیای واحدهای تولیدی باهدف تحقق شعار سال در اولویت دولت است

«قزل‌سفلی» گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها و راهبردهای دولت مردمی سیزدهم فعال شدن دوباره کارخانه‌های راکد و بازگشت مجدد آن‌ها به چرخه تولید با هدف تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۶۱۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴ - 09September 2023

احیای واحدهای تولیدی باهدف تحقق شعار سال در اولویت دولت استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «اسماعیل قزل‌سفلی»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز (شنبه)، در حاشیه بازدید از کارخانه قند ممسنی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها و راهبردهای دولت مردمی سیزدهم فعال شدن دوباره کارخانه‌های راکد و بازگشت مجدد آن‌ها به چرخه تولید با هدف تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به مشکلات کارخانه قند ممسنی اظهار کرد: با بررسی‌های فنی که درباره این کارخانه انجام شده است، به این نتیجه رسیدیم که امکان بازگشت کارخانه تولید قند ممسنی به چرخه تولید وجود دارد.

قزلسفلی بیان کرد:‌ بررسی‌ها نشان می‌دهد که مهم‌ترین مسئله در مسیر راه‌اندازی دوباره این کارخانه مسئله مطالبات کارگران آن است که از ۱۰ سال گذشته تاکنون باقیمانده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: بر همین اساس به دنبال این هستیم که با پرداخت بخشی از مطالبات کارگران و حضور مجدد آن‌ها در محل کار، زمینه برای فعال شدن فاز نخست این کارخانه که تولید شکر خام است، فراهم شود.

در این بازدید که به دستور استاندار فارس انجام شد، مسائل و مشکلات این کارخانه و کارگران آن از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها