دیدار مدیران کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی:

جشن عاطفه ها ۴مهر ماه در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می شود

«سعادتی» گفت: امسال در ۴ مهر جشن عاطفه ها در مدارس آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد که در این خصوص اميد است با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و کمیته امداد امام خمینی(ره) همانند سال های گذشته شاهد برگزاری مطلوب این رویداد باشیم.
کد خبر: ۶۱۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷ - 09September 2023

جشن عاطفه ها ۴مهر ماه در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می شودبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «مسعود سعادتی» مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی عصر شنبه 18 شهریور، در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ضمن قدردانی از فعالیت های کمیته امداد در خصوص دانش آموزان تحت پوشش اظهار داشت: امسال در ۴ مهر ماه جشن عاطفه ها در مدارس آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد که در این خصوص اميد است با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و کمیته امداد امام خمینی(ره) همانند سال های گذشته شاهد برگزاری مطلوب این رویداد باشیم.

«مهدی ملامهدی» نیز در ادامه این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از همکاری های اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: بسیاری از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در دانشگاه های معتبر قبول شده اند و علاقمند هستیم برای افزایش کیفیت آموزشی این عزیزان، همکاری های این دو اداره کل گسترش یابد.

وی مراکز نیکوکاری تربیت در آموزش و پرورش را از جمله مراکز موثر عنوان نموده و ادامه داد: در هر ناحیه یا منطقه آموزش و پرورش یک مرکز نیکوکاری تربیت وجود دارد که کمک های مردمی جمع آوری شده در این مراکز مستقیما به دست دانش آموزان نیازمند می رسد و در سالهای قبل نزدیک ۵۰۰ میلیون تومان به این مرکز کمک صورت گرفته بود که سال قبل این مقدار به ۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

ملامهدی اظهار کرد: ما آماده ایم علاوه بر دانش آموزانی که تحت پوشش کمیته امداد استان هستند، با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و کمک مدیران مدارس، به دانش آموزان نیازمند دیگر  که تحت پوشش کمیته امداد نیستند نیز کمک کنیم، چرا که فلسفه وجودی کمیته امداد کمک کردن و کمک رسانی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در پایان خاطرنشان کرد: ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه سال جاری جشن عاطفه ها در سطح شهر و استان و ۴ مهر ماه در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد که امید است با همکاری مردم در این حوزه شاهد بهترین مراسم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها