تقدیر رییس سازمان قضائی نیروهای مسلح خوزستان از مرزداران و موکب‌داران اربعین

مسیبی آلاشتی در جلسه قرائت قرآن هفتگی این سازمان از نیروهای مسلح به ویژه مرزبانان استان خوزستان قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۱۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ - 10September 2023

تقدیر رییس سازمان قضائی نیروهای مسلح خوزستان از مرزداران و موکب‌داران اربعینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «یوسف مسیبی آلاشتی» رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح خوزستان امروز در جلسه قرائت قرآن هفتگی این سازمان از نیروهای مسلح به ویژه مرزبانان استان خوزستان قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه اربعین امسال افزایش اقبال ۱۸ درصدی زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مقایسه با میانگین سال های زیارتی گذشته را داشته است اظهار داشت: تردد زائران حسینی به لطف خداوند متعال و تلاش‌های خالصانه شبانه روزی خادمین اباعبدلله (ع) در یگان‌های مرزبانی، انتظامی، سپاه، بسیج، ارتش و سربازان گمنام امام زمان (عج )، با سهولت و به بهترین نحو ممکن با حداقل مشکلات صورت گرفت.

رئیس دادگاه تجدید نظر خوزستان گفت: نیروهای مسلح، مردم، موکب داران و مسئولان خوزستان با رغبت عالی، همدلی و همکاری وصف ناپذیر توانستند در خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع) سنگ تمام بگذارند.

این مقام قضایی افزود: در خوزستان علیرغم گرمای شدید هوا و تلاش‌های وافر دشمن برای کمرنگ جلوه دادن آثار معنوی راهپیمایی اربعین حسینی، این رویداد عظیم جهانی با شکوه تر از همیشه با حضور آحاد مردم و مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار