مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی خبر داد؛

اعزام ۸۲۴ زائر اربعین حسینی از فرودگاه شهید باکری ارومیه

«قراملکی» گفت: در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۹ شهریور امسال در حدود ۸۲۴ زائر با انجام ۴ پرواز رفت و برگشت توسط شرکت هواپیمایی آتا از فرودگاه ارومیه به نجف و بالعکس اعزام و پذیرش شدند.
کد خبر: ۶۱۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ - 10September 2023

اعزام ۸۲۴ زائر اربعین حسینی از فرودگاه شهید باکری ارومیه

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدعلی قراملکی» مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: عملیات بازگشت زائران حسینی به استان از روز جمعه ۱۷ شهریور آغاز و در روز یکشنبه ۱۹ شهریور به پایان رسید و در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۹ شهریور امسال در حدود ۸۲۴ زائر با انجام ۴ پرواز رفت و برگشت توسط شرکت هواپیمایی آتا از فرودگاه ارومیه به نجف و بالعکس اعزام و پذیرش شدند.

وی گفت: برای تجلی عینی شعار «همه پای کار اربعین هستیم» در فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی، اتفاقات بسیار خوشایندی در جریان عملیات اربعین حسینی سال ۱۴۰۲ رخ داد به‌گونه‌ای که از مدت‌ها قبل به‌منظور پذیرایی در خور شأن زوار حسینی، برنامه‌ریزی لازم را انجام دادیم و تمام مسئولان و عوامل فرودگاهی با تمام توان تلاش برای خدمات‌رسانی شایسته به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را انجام دادند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی افزود: در راستای خدمات‌رسانی شایسته به زوار، دو موکب ویژه بدرقه زائران در فرودگاه ارومیه برپا شد و از زائران پذیرای شد.

وی تصریح کرد: در راستای ایجاد حال و هوای اربعینی، در طی فعالیت موکب به اجرای برنامه‌های فرهنگی پرداختیم که از جمله آن‌ها می‌توان به اهدای پک کودکان شامل اقلام فرهنگی و مذهبی به کودکان و اجرای گروه سرود، چاووشی خوانی، تئاتر خیابانی و غیره اشاره کرد که مورد استقبال ویژه زائران اربعین‌حسینی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار