دبیر ستاد اجرایی کنگره شهدای همدان:

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس به بهترین شکل در همدان برپا شود

سردار «فرجی» گفت: نیازمند هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی هستیم تا نمایشگاه کتاب دفاع مقدس را به بهترین شکل در همدان برپا کنیم.
کد خبر: ۶۱۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲ - 10September 2023

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس به بهترین شکل در همدان برپا شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی فرجی» دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان امروز (یکشنبه) در جلسه هماهنگی نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس اظهار داشت: بسیار خرسندیم که بعد از برگزاری نمایش بزرگ فصل شیدایی و رضایت‌مندی مردم، قرار است نمایشگاه بزرگ کتاب دفاع‌مقدس را در راستای دومین کنگره ملی شهدا برگزار کنیم.

وی افزود: این نمایشگاه طی هفت روز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی همدان و اواسط مهرماه برپا خواهد شد که چهار روز از برپایی آن همزمان با اجلاسیه کنگره شهدا خواهد بود.

دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با اشاره به برگزاری چندین جلسه تخصصی پیرامون این رویداد بزرگ، تصریح کرد: نیازمند هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی هستیم تا بعد از سه سال وقفه و در شرایطی که آخرین دوره این نمایشگاه در قم برگزار شد، این رویداد بزرگ ملی و فرهنگی را به بهترین شکل در همدان برپا کنیم.

سردار فرجی خاطرنشان کرد: برای ما بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است که در کنار اجلاسیه کنگره هشت هزار شهید، یک رویداد متفاوت و بزرگ فرهنگی – ملی را با حضور ناشران مطرح و به بهترین شکل برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه ستاد اجرایی کنگره شهدا بر این است که این رویداد فقط به یک نمایشگاه کتاب معطوف نباشد، متذکر شد: تلاش می‌کنیم برنامه‌های مختلفی مثل گروه سرود و تئاتر خیابانی را با همکاری اداره ارشاد برگزار کنیم. امیدواریم مسئولان استان همچون در برنامه فصل شیدایی که سنگ تمام گذاشتند، برای برگزاری آبرومندانه این رویداد هم پای کار بیایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار