زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان:

اسرار و ناگفته‌های دوران دفاع مقدس را از زبان پیشکسوتان استخراج کنید

آیت‌الله جزایری گفت: بسیاری از مسائل پشت جبهه و خدمات پشتیبانی جنگ به صورت شفاف و تاریخ شفاهی بیان نشده فلذا باید این اسرار را از زبان پیشکسوتان استخراج کنید.
کد خبر: ۶۱۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ - 11September 2023

اسرار و ناگفته‌های دوران دفاع مقدس را از زبان پیشکسوتان استخراج کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز ضمن عیادت از آیت‌الله «سید محمدعلی موسوی جزایری» زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان از وی جهت اجرای مراسم تجلیل از پییشکسوتان دفاع مقدس رخصت طلبید.

آیت الله جزایری در این دیدار ضمن اهمیت تجلیل از پیشکسوتان حماسه و جهاد، اظهار داشت: خیلی از شخصیت های برجسته، علما و رزمندگان دوران دفاع مقدس گمنام مانده‌اند و اهل رسانه و حضور در محافل نیستند لذا ضرورت دارد به سراغ این عزیزان بروید.

وی افزود: بسیاری از مسائل پشت جبهه و خدمات پشتیبانی جنگ به صورت شفاف و تاریخ شفاهی بیان نشده فلذا باید این اسرار را از زبان پیشکسوتان استخراج کنید.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: به خودم و همه شما توصیه می‌کنم و یادآور می‌شوم که قدر رهبر فرزانه و دانشمندمان را بدانیم. ایشان تاکید فراوان برای تکریم از پیشکسوتان دارند و همه ما موظف‌ایم که در این امر خطیر همراه متولیان این کار نیک باشیم.

سردار مرادحاجتی نیز ضمن آرزوی سلامت برای زعیم حوزه‌های علمیه استان، به خدمات شایسته وی در اوایل جنگ اشاره کرد و یادآور شد: حضرت آیت الله جزایری در مقطعی ضمن داشتن مسئولیت‌های متعدد فرمانده لشکر 92 زرهی اهواز نیز بودند و به همین منظور قصد داریم در یکی از ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با همراهی فرماندهان ارتش ازز وی تجلیل به عمل آوریم.

وی گفت: به همین منظور خدمت عالم برجسته و پیشکسوت ارزشمند دفاع مقدس استان رسیدیم تا کسب اجازه نموده و در روزی معین از این شخصیت بارز دوران حماسه و ایثار تجلیل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار