در جلسه هفته دفاع مقدس:

فرماندار شهرستان صحنه: هشت سال دفاع مقدس مملو از ارزش‌های ماندگار است

«شهبازی» گفت: هشت سال دفاع مقدس مملو از ارزش‌های ماندگار است که باید به پیام‌های موثر در این هفته توجه کرد.
کد خبر: ۶۱۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ - 11September 2023

فرماندار شهرستان صحنه: هشت سال دفاع مقدس مملو از ارزش‌های ماندگار استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «غلامرضا شهبازی» فرماندار شهرستان صحنه امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که با موضوع هفته دفاع مقدس و برگزاری کنگره شهدا برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه سالگرد هفته دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم ضرورت داشت که جلسه شورای اداری این شهرستان امروز با عنوان ستاد اجرایی گرامیداشت هفته دفاع مقدس و برنامه ریزی در جهت هرچه بهتر باشکوه‌تر برگزار شدن آن انجام و در اجرای برنامه ها و مساعدت‌های لازم تمام ادارات موظف به پیگیری امور مربوط به هفته دفاع مقدس هستند.

فرماندار شهرستان صحنه گفت: هشت سال دفاع مقدس مملو از ارزش‌های ماندگار است که باید به پیام‌های موثر در این هفته توجه کرد.

شهبازی ضمن ارج نهادن بر ارزش‌های دفاع مقدس و تاکید بر لزوم انجام امور فرهنگی برای زنده نگه داشتن ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، ابراز داشت: در این برهه از زمان که تهاجم نظامی دشمن به یک تهاجم بسیار گسترده‌تر فرهنگی مبدل گشته، لازم است با بسیج همه امکانات در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس اقدام شود.

دوران دفاع مقدس مظهری از صفات است

سرهنگ پاسدار «محسن دارابی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیچ شهرستان صحنه نیز در ادامه جلسه عنوان کرد: ما در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم که باید نسل جوان را با فرهنگ و ایثار شهدا آشنا کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیچ شهرستان صحنه ادامه داد: دوران دفاع مقدس مظهری از صفات است که ایثار، از خودگذشتگی، تدبیر حکمت و سایر صفات عالیه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت: تمام ادارات باید در این هفته حضور موثری داشته باشند و با تبیین دستاوردهای دفاع‌ مقدس و انقلاب اسلامی گامی مهم در این راستا بردارند.

دیدار با خانواده شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا، زنگ مقاومت و ایثار در مدارس، برگزاری یادواره شهدا، مراسم ادعیه، مسابقات ورزشی، حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه، رژه موتوری، نمایشگاه های مختلف با موضوع دفاع مقدس تجلیل از پدر ومادر شهدا و ایثارگران، نکوداشت فرماندهان دفاع مقدس، مراسم راهپیمایی خانوادگی، انجام مسابقات ورزشی، برپایی ایستگاه صلواتی و... از جمله برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان صحنه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها