فرماندار فامنین تاکید کرد؛

الگوگیری از فرهنگ دوران دفاع مقدس راهگشای مشکلات کشور

«حسینی» گفت: اگر فرهنگ دوران دفاع مقدس در کشور نهادینه شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و امروز فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی باعث پیشبرد اهداف کشور می‌شود.
کد خبر: ۶۱۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱ - 11September 2023

الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس راهگشای مشکلات کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سید روح‌الله حسینی» فرماندار فامنین در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس با  شعار  «ما متحدیم» را در پیش رو داریم و لازم است همکاری لازم در برگزاری برنامه‌ها با بسیج انجام شود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، دشمنان در اوج وهم تصور می کردند، انقلاب اسلامی ایران نوپا است و توان مقابله با آنها را ندارد در حالی که خیال باطل می‌کردند.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: دشمن ما فقط رژیم بعث نبود و دنیای مستکبرین بود که چشم دیدن پیروزی انقلاب را نداشتند و دشمن در ابتدای جنگ از اراده، همدلی، همراهی و یکدلی مردم غافل بود.

وی اضافه کرد: خدا را شکر این انقلاب به نحوی وحدت در بین مردم ایجاد کرد که تا ابد دشمن فکر حمله نظامی به ایران را نداشته باشد.

حسینی تصریح کرد: زمانی کشور حتی قادر به تولید سیم خاردار نبود و از کشور ثالث سیم خاردار و تسلیحات وارد می‌کرد اما ملت ایران با مقاومت و خودکفایی سیلی بزرگی به صورت دشمن زدند و این درس دفاع مقدس است که هر موقع ما با ایمان و اتکا به خدای متعال حرکت کنیم می‌توانیم موفق شویم. 

وی خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ دوران دفاع مقدس در کشور نهادینه شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و امروز فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی باعث پیشبرد اهداف کشور می‌شود.

فرماندار فامنین افزود: دوران دفاع مقدس مانند یک دانشگاه بود و ما نیاز به رجوع به این فرهنگ و رویکرد داریم و با این کار بدون تردید از این مشکلات عبور خواهیم کرد زیرا اگر امروز دم از تحریم می‌زنیم در دوران دفاع مقدس بیشترین تحریم‌ها بر ما وارد می‌شد که از آن نیز عبور کردیم.

وی ادامه داد: در طول هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است و لازم است از فرصت هفته دفاع مقدس برای رسالت‌هایی که باید انجام شود از جمله جهاد تبیین انجام و دلایل ایثار جان و خون ۲۵۰ هزار مرد بزرگ در روستاها و مدارس و مساجد تبیین شود.

حسینی بیان داشت: برای توجه به یادگاران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برنامه‌ریزی شود و توجه به فضای مجازی در دستور کار قرار گیرد و از این فضا غافل نشویم.

وی عنوان کرد: هر زمان کشور عزیزمان به سمت قله‌ها به سرعت پیش می رود دشمنی بیشتر می شود و وقتی ما منفعل هستیم دشمن کاری انجام نمی‌دهد.

فرماندار فامنین گفت: در حال حاضر دولت بحران‌ها را به فرصت تبدیل کرده است و دشمنان کشور دست دوستی به سوی دولت دراز کرده‌اند و این با فرمانبرداری از ولی فقیه اتفاق افتاده است و موضع مقتدرانه کشور ما مانند چند سال گذشته نیست.

حسینی متذکر شد: دشمن دشمنی خود را انجام می‌دهد و حوادث شهریور گذشته حوادث تلخی بود و بدون تردید تحرکاتی نیز در این ایام انجام خواهد شد ولی مردم ما آگاه و هوشیار هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها