سرپرست فرمانداری قصرشیرین:

معرفی اربعین باعث بیداری ملت‌ها می‌شود

«نجفی» گفت: معرفی اربعین باعث بیداری ملت‌ها و پی بردن به عظمت و اعجاز امام حسین (ع) می‌شود که دشمنان نمی‌خواهند دیده و شنیده شود.
کد خبر: ۶۱۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ - 11September 2023

معرفی اربعین باعث بیداری ملت ها و پی بردن به عظمت و اعجاز امام حسین (ع) می شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد نجفی» سرپرست فرمانداری شهرستان قصر شیرین امروز در دیدار با سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه اظهار داشت: تردد حدود یک میلیون نفری زائران در اربعین امسال از مرز خسروی به عنوان قدیمی ترین گذرگاه رسمی ایران با کشور عراق یک ظرفیت بزرگ رسانه ای برای احیا و بازگشت این مرز به جایگاه اصلی خود است.

وی با قدردانی از آنچه که ایفای نقش و عملکرد موثر ایرنا در پوشش همایش بزرگ اربعین و معرفی مرز خسروی نامید، اظهار کرد: حضور ۲۵ میلیون زائر در این کنگره عظیم فرصتی برای معرفی اسلام و نزدیکی ۲ ملت ایران و عراق است و نمونه ی چنین اجتماع فرهنگی در هیچ جای دنیا نمونه ندارد.

وی سکوت خبری رسانه های دنیا در همایش بزرگ اربعین را جهت دار عنوان و بیان کرد: معرفی این حماسه باشکوه باعث بیداری ملت ها و پی بردن به عظمت و اعجاز امام حسین (ع) می شود که دشمنان نمی خواهند دیده و شنیده شود.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین ادامه داد: اربعین علاوه بر برکات معنوی نقش مهمی در توسعه زیرساخت های شهرستان، تبادل فرهنگی و نشاط اجتماعی داشت و پیش بینی می کنیم با توجه به رضایت زائران در اربعین آینده شاهد افزایش تردد زوار از گذرگاه خسروی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار